Sponzorstvo predstavlja enega ključnih stebrov financiranja športa, zato je raziskovanje sprememb in njenih učinkov na razvoj športno-sponzorske industrije v Sloveniji nacionalnega pomena.

Spoštovani! 

Sponzorstvo predstavlja enega ključnih stebrov financiranja športa, zato je raziskovanje sprememb in njenih učinkov  na razvoj športno-sponzorske industrije v Sloveniji nacionalnega pomena. Leta 2022 je tako v sodelovanju s partnerji  iz Ekonomske fakultete UL, Fakultete za šport UL, Olimpijskega komiteja Slovenije, Društva za marketing Slovenije,  Inštituta za raziskovanje trga in medijev MEDIANA in organizatorjem SPORTO konference, Sport Media Focus d.o.o.,  potekala obširna raziskava, katere izvlečke bi radi delili z vami. 

Raziskava je poleg širšega vpogleda v trenutno športno-sponzorsko industrijo omogočila primerjave s preteklimi  raziskavami in s tem časovni vpogled v razvoj industrije. Rezultati so ponovno potrdili, kako zelo priljubljen je šport v  Sloveniji. 

Ob številnih ugotovitvah iz raziskave velja poudariti nekaj zaključkov, s katerimi bomo v prihodnje bolje razumeli trende  in želje vseh deležnikov v omenjenem poslovanju. Tako je tudi v športno-sponzorski industriji vse bolj pričakovana  intenzivna trajnostna naravnanost projektov, saj se prav vsi sponzorji strinjajo, da bodo pomembne predvsem  dejavnosti, ki vzpodbujajo trajnostni razvoj. Velike potenciale za boljši izkoristek sponzorstva ima soustvarjanje  vrednosti, saj se kar 86 odstotkov sponzorjev z imetniki športne lastnine aktivno pogovarja, kako dodati vrednost  sponzorski izkušnji. V e-šport je sicer pri nas aktivno vključenih že kar 16 odstotkov ljudi (med 15 in 75 letom starosti),  bodisi kot gledalci in igralci bodisi kot uporabniki stav in podobno. 
Na področju športno-sponzorske industrije je sicer čutiti veliko optimizma, saj se v primerjavi s preteklimi leti napoveduje  manj odpovedi sponzorskih pogodb, polovica sponzorjev celo načrtuje sklepanje novih, skoraj tretjina podjetij, ki je  sodelovala v raziskavi, pa načrtuje povečanje sponzorskih sredstev.  

Več o raziskavi lahko najdete na www.sponzorstvo.si, na voljo pa smo vam tudi vsi deležniki, ki smo pripravili tokratno  evolucijo športno-sponzorske industrije pri nas. 

Olimpijski pozdrav! 

VIR: OKS