Januar je tu in kot vsako leto tudi tokrat s pomočjo bralcev izbiramo MM-ovo akcijo leta. Uredništvo je v ožji izbor uvrstilo 10 od skupno 213 oglaševalskih akcij, ki so bile v letu 2022 objavljene v rubriki Novi oglasi na spletni strani MM-a.

Število objavljenih akcij v že tradicionalnem izboru MM-ove akcije leta iz leta v leto raste, saj smo v rubriki Opazili smo/Novi oglasi lani objavili že skoraj za polovico več prispevkov kot leta 2018. Leta 2022 so nam oglaševalci in agencije posredovali 213 akcij, v preteklih dveh letih pa po okoli 195.

V vseh treh letih to pomeni veliko povečanje v primerjavi z letom 2019, ko smo jih prejeli 147, medtem ko smo jih leta 2018 objavili 135, leta 2017 pa 130.

V OŽJI IZBOR JE UREDNIŠTVO MM-A UVRSTILO NASLEDNJE AKCIJE:
  1. Akcija »Plesna ljubezenska zgodba«: agencija PM, poslovni mediji, naročnik Rutar.
  2. Akcija »S Smilom v novi preobleki«: agencija SHIFT, naročnik Pivovarna Union.
  3. Akcija »Veliki plakat, od katerega se ti zrola«: agencija AV Studio, naročnik Engrotuš.
  4. Akcija »Samo fantastičen okus zelenjave«: agencija Luna \TBWA, naročnik Atlantic Droga Kolinska.
  5. Akcija »Ko smo skupaj za isto mizo, smo vedno v najboljši družbi«: agencija Herman in partnerji, naročnik Mercator.
  6. Akcija »Podpiramo žensko moč«: agencija Luna \TBWA, naročnik Lidl Slovenija.
  7. Akcija »Nakupolovec«: agencija SHIFT, naročnik A1 Slovenija.
  8. Akcija »Če bi jaz bil ..., bi bilo to narejeno bolje«: agencija Pristop, naročnik MojeDelo.
  9. Akcija »Vse za vrt«: agencija Herman & partnerji, naročnik M Tehnika.
  10. Akcija »Povezani zmoremo čudeže«: agenciji Pristop in Renderspace, naročnik Telekom Slovenije.

Zdaj ste na vrsti vi, spoštovani bralci. Glasovanje na Facebooku bo potekalo dva dni, in sicer od srede, 11. januarja 2023 z začetkom ob 10. uri, do petka, 13. januarja 2023 do 9. ure.

Spomnimo: MM-ova akcija leta 2021 po izboru slovenskega občinstva je bila »Morda najbolj prijazen operater« oglaševalca T-2. Njihovo akcijo je všečkalo več kot 1300 ljudi, delilo pa 140 uporabnikov. Skupaj je priljubljeno glasovanje doseglo skoraj 85 tisoč ljudi. Pri MM-u smo z zanimanjem spremljali, kako veliko izbor pomeni ljudem, naročnikom in agencijam, ki so dokazali, kako pomembni so oglasi v vsakodnevnem življenju. Uporabniki so glasovanje delili več stokrat, na akcijo se je s komentarji odzvalo več sto ljudi.

Uredništvo Marketing magazina MM-ovo akcijo leta izbira od leta 2009. Takrat je zmagala akcija »Zaposlili smo slona«, ki so jo za Perutnino Ptuj pripravili v agenciji Futura DDB. V prvih letih je oglase ocenjevala MM-ova žirija kreativnih direktorjev, nato pa smo glas prepustili ljudstvu.

VIR: MM