Po združitvi vodilnega evropskega modnega iskalnika GLAMI in največjega modnega agregatorja na italijanskem trgu STILEO v začetku leta 2022 in ustvaritvi ene največjih platform za iskanje mode v Evropi, sta zdaj GLAMI in STILEO združila tudi svojo vizualno identiteto

Po združitvi vodilnega evropskega modnega iskalnika GLAMI in največjega modnega agregatorja na italijanskem trgu STILEO v začetku leta 2022 in ustvaritvi ene največjih platform za iskanje mode v Evropi, sta zdaj GLAMI in STILEO združila tudi svojo vizualno identiteto, s čimer sta okrepila zavezanost personalizaciji in raznolikosti v modi. Xenofon Eleftheriadis, vodja komunikacije blagovne znamke pri GLAMIju, nam je v pogovoru razkril, kaj predstavlja električno vijolična zvezdica, ki prevladuje v novem logotipu, in kako se bo nova vizualnia identiteta izrazila v strategiji segmentacije podjetja.
 
Kaj vas je spodbudilo, da osvežite vizualno identiteto GLAMI-ja in STILE-a ter kako ta identiteta odraža vrednote podjetja?
Od ustanovitve GLAMI-ja leta 2013 je bil naš cilj ustvariti najboljši spletni modni katalog in ponuditi vse modne izdelke na enem mestu za vse uporabnike. Deset let kasneje in z akvizicijo največjega italijanskega modnega agregatorja STILE-a smo začutili, da je prišel čas za postavitev novih ciljev. Imeti največji modni katalog na 14 trgih še vedno predstavlja enega od temeljev našega poslovanja, vendar pa si dolgoročno prizadevamo doseči položaj "Spotify on fashion".

 
Z lastno tehnologijo že od leta 2020 z namenom, da uporabnikom ponudimo najboljšo spletno izkušnjo, prilagojeno okusu in željam vsakega od njih, nenehno gradimo in izboljšujemo našo platformo. Zato smo v nov logotip vključili zvezdo, ki med drugim simbolizira stičišče mode in tehnologije. Iz GLAMI in STILE-a želimo narediti mesto, ki pozna okus vsakega uporabnika in mu takoj ponudi najboljše in najrelevantnejše izdelke na platformi, kar smo poskušali odražati v naši skupni vizualni identiteti.

 Kako se je strategija segmentacije podjetja razvila z novo vizualno identiteto in na katere specifične segmente ciljate?
Ena temeljnih vrednot naše blagovne znamke že od samega začetka je vključenost in spoštovanje vseh ljudi, kar pomeni, da je pri GLAMI dobrodošel vsakdo, ne glede na individualni modni stil, spol, konfekcijsko številko ali katerikoli drug dejavnik segmentacije. Kar zadeva naš portfelj, naši partnerji, torej trgovine in znamke, s katerimi sodelujemo, ne izhajajo iz določenega modnega žanra, ampak sodelujemo tudi z lokalnimi trgovinami, ki ustvarjajo in trgu ponujajo trajnostne modne kose, pa tudi z globalnimi znamkami in e-trgovine, ki ponujajo izdelke vrhunske kakovosti. Čeprav se naša ponudba že leta ni spreminjala, kot podjetje dozorevamo, s tem pa prihaja znanje in tudi potreba po ustvarjanju globlje povezave z milijoni uporabnikov naše platforme.
Zato smo lani izvedli obsežno raziskavo na Češkem, ki je naš prvi trg, da bi bolje razumeli naše »postpandemične« potrošnike. Naš cilj je bil dobiti vpogled v to, kako nakupujejo, na podlagi česa se odločajo za nakup modnih kosov in kdo nanje najbolj vpliva.
Zato ne bi rekel, da je nova identiteta znamke vplivala na strategijo segmentacije, ampak ravno nasprotno. Nova strategija segmentacije je razkrila potrebo po novi, sveži identiteti, ki bo vedno služila našemu cilju ustvariti ultimativno izkušnjo odkrivanja mode za vsakogar ter sprejeti in podpirati raznolikost in individualnost.

Kako se je pozicioniranje blagovne znamke spremenilo z novo vizualno identiteto in kako jo nameravate predstaviti potrošnikom?
Od slogana Milijon izdelkov na enem mestu, s katerim smo se v preteklosti pozicionirali na trgu, do novega slogana Z GLAMIjem so modne izbire hitre in enostavne (GLAMI making the fashion choice SIMPLE & QUICK), s katerim uporabnikom sporočamo, da lahko zaradi nas preprosto in hitro naredijo njihove modne izbire, smo bili priča dolgi, fascinantni in nadvse zanimivi vožnji po svetu e-trgovine. S to zelo preprosto, a tako pomembno besedno zvezo, več kot 120 naših strokovnjakov ustvarja t.i. enostavnejšo in hitrejšo modno nakupovalno izkušnjo.
Zato je del novega pozicioniranja tudi rahla prenova našega logotipa, prva opazna sprememba, ki jo naši uporabniki in sledilci že opazijo. Na naši spletni strani, družbenih omrežjih, v naših oglasih in kmalu tudi v naši aplikaciji ima GLAMI nov simbol – edinstveno električno vijolično zvezdo, skupaj z novo barvno paleto in novimi elementi dizajna.
Poleg tega bodo lahko potrošniki s svojo lastno nakupovalno izkušnjo priča transformaciji, kako je naše novo pozicioniranje postalo resnično. Naše spletno mesto se spreminja in kmalu bomo objavili več vznemirljivih posodobitev, programiranih, tako kot vedno, z mislijo na naše uporabnike. In naša socialna omrežja so v isti transformaciji. Vsebina in zgodbe, ki jih ustvarjamo in delimo, temeljijo na istem cilju – narediti postopek izbire mode preprost in hiter za vsakogar. Kmalu pa nas čakajo še številni drugi offline projekti.
 

Kakšno vlogo ima personalizacija v strategiji podjetja in kako se to odraža v novi vizualni identiteti?
Uporabnik je bil vedno v središču vseh naših odločitev in za naše uporabnike se trudimo zgraditi najboljši možni produkt oziroma storitev. GLAMI že od leta 2015 uporablja tehnologijo strojnega učenja, da strankam zagotovi najboljšo možno izkušnjo brskanja po modi. Dandanes to daje strankam in modnim e-trgovinam priložnost, da izkoristijo umetno inteligenco. Naša ekipa AI ustvarja aplikacije, ki strankam omogočajo, da dobijo priporočila za izdelke, podobnosti, kategorizacijo in še veliko več, tako da je postopek odkrivanja oblačilnih trendov res preprost in hiter.
 
Tako se naša nova vizualna identiteta zgleduje po zgodovini GLAMI – vsi modni kosi na enem mestu, simbol pa predstavlja GLAMI kot stičišče mode in tehnologije, ki simbolizira mesto srečevanja e-trgovin in kupcev.
 
Kombinacija ostrih in zaobljenih robov v simbolu zvezde odraža naše prepričanje, da je moda za ljudi vseh starosti, velikosti in postave, zato predstavlja našo zavezanost inkluzivnosti. Električno vijolična barva daje občutek prefinjenosti, kreativnosti in zanesljivosti, s kombinacijo teh dveh elementov pa želimo navdihniti in pomagati vsakemu posameznemu uporabniku, da najde točno tisti kos oblačila, obutve ali dodatka, ki ga išče.

Kako so potrošniki in delničarji sprejeli novo vizualno identiteto in kakšne povratne informacije ste prejeli do sedaj?
Z novim vizualnim slogom smo želeli biti drzni in duhoviti, gostoljubni in samosvoji, preprosti in vključujoči, a hkrati vedno v modi, in veseli smo, da imamo do zdaj le zelo pozitivne povratne informacije tako s strani naših partnerjev kot notranjih ekip. Zdi se, da nova barvna paleta, kot tudi dodatek električne vijolične zvezde našemu logotipu, prinašata novo dinamiko, ki smo je zelo veseli.
 
Kar zadeva potrošnike, je še prezgodaj za sklepanje, saj novo vizualno identiteto doživljajo šele nekaj tednov, verjamemo pa, da bo sčasoma pri njih ustvarila pozitivne konotacije in da, če je še niso, dodali bodo GLAMI med svoje priljubljene spletne destinacije!

Katere ključne meritve bo podjetje spremljalo za merjenje uspeha nove vizualne identitete in kako pričakujete, da se bodo sčasoma spremenile?
SOS v kategoriji mode in Salience kot dve ključni meritvi na najvišji ravni se bosta spremljala skozi čas. Prav tako bomo merili učinkovitost oglasnih formatov z uporabo nove vizualne identitete z označevanjem starih uporabnikov in jo primerjali z rezultati prejšnjih kampanj.

Če pogledamo v prihodnost, katere so glavne prednostne naloge in področja osredotočanja podjetja, ko gre za trženje in blagovno znamko, in kako bo nova vizualna identiteta podpirala te cilje?
Ko gre za prioritete, bi rekel, da je naš sveti kvartet izobraževati, zabavati, navdihovati in prepričevati. Vsaka vsebina, komunikacijska strategija ali oglas se mora ujemati z vsaj enim od teh področij. Prav tako vsi naši načrti temeljijo na edinstvenih značilnostih GLAMI, vrednotah naše blagovne znamke in seveda naših poslovnih ciljih. Nova vizualna podoba nam bo omogočila uporabo neverbalnih komunikacijskih orodij, da bodo uporabniki razumeli, da delamo zanje, da bomo ustvarili platformo, ki jim bo olajšala odkrivanje mode in nakupovanje ter modno izbiro prilagodila vsakemu posamezniku. pomoč tehnologije.

VIR: Idealia