Prihod nove generacije pregibnih telefonov Samsung Galaxy Z Flip5 in Galaxy Z Fold5 na naš trg je pospremila serija inovativnih plakatnih rešitev, ki jo je Samsung pripravil v sodelovanju z agencijo Starcom in ponudnikom zunanjega oglaševanja Europlakat.
Prihod nove generacije pregibnih telefonov Samsung Galaxy Z Flip5 in Galaxy Z Fold5 na naš trg je pospremila serija inovativnih plakatnih rešitev, ki jo je Samsung pripravil v sodelovanju z agencijo Starcom in ponudnikom zunanjega oglaševanja Europlakat.
Kratek opis akcije: Nova prepogljiva telefona Galaxy Z Flip5 in Galaxy Z Fold5, ki se ponašata z izjemno kamero in agilnimi koti, sta bila na slovenskem trgu nedavno predstavljena na edinstvenem » dogodku Unpacked«, lansiranje pa je pospremilo tudi inovativno zunanje oglaševanje. »Mestni plakati, ki smo jih zasnovali v sodelovanju z agencijo Starcom in Europlakatom, imajo samosvojo, povsem edinstveno vizualno podobo, kakršne na slovenskem tržišču še ni bilo videti. Posnemajo namreč obliko telefonov Flip, s čimer v prvi plan postavijo tisto, kar potrošnika pritegne takoj, ko ju vzame v roke – popoln dizajn in brezhibno elegantno, a praktično obliko,« je o sodelovanju povedal Tomaž Semič, direktor marketinga pri Samsung Slovenija. »Za Samsung je predstavitev novih prepogljivih telefonov izjemnega pomena, zato smo projekt tako tudi obravnavali. Želeli smo predstaviti nekaj drugačnega, nekaj, kar bi v poplavi zunanjih oglasov pritegnilo pozornost mimoidočih, in mislim, da nam je to tudi uspelo«, dodaja Tilen Kraševec Debeljak, vodja projekta v agenciji Starcom.
Kratek opis akcije: Nova prepogljiva telefona Galaxy Z Flip5 in Galaxy Z Fold5, ki se ponašata z izjemno kamero in agilnimi koti, sta bila na slovenskem trgu nedavno predstavljena na edinstvenem » dogodku Unpacked«, lansiranje pa je pospremilo tudi inovativno zunanje oglaševanje. »Mestni plakati, ki smo jih zasnovali v sodelovanju z agencijo Starcom in Europlakatom, imajo samosvojo, povsem edinstveno vizualno podobo, kakršne na slovenskem tržišču še ni bilo videti. Posnemajo namreč obliko telefonov Flip, s čimer v prvi plan postavijo tisto, kar potrošnika pritegne takoj, ko ju vzame v roke – popoln dizajn in brezhibno elegantno, a praktično obliko,« je o sodelovanju povedal Tomaž Semič, direktor marketinga pri Samsung Slovenija. »Za Samsung je predstavitev novih prepogljivih telefonov izjemnega pomena, zato smo projekt tako tudi obravnavali. Želeli smo predstaviti nekaj drugačnega, nekaj, kar bi v poplavi zunanjih oglasov pritegnilo pozornost mimoidočih, in mislim, da nam je to tudi uspelo«, dodaja Tilen Kraševec Debeljak, vodja projekta v agenciji Starcom.
V preteklosti je Samsung sicer že razvijal in presenečal z nenavadnimi in nadstandardnimi rešitvami, tako v tujini kot tudi pri nas. Prav za izid prepogljivih telefonov so lani v nekaterih državah že izvedli podobno kreativno 3D-nadgradnjo plakata, letos pa so jo v Sloveniji dvignili na še višjo raven.
Predstavnik naročnika: Tomaž Semič
Vodja projekta: Tilen Kraševec Debeljak
Kreativna direktorica: Jovana Rađenović
Produkcija: Europlakat in Dalto
Medijski zakup: Nik Bevc (Starcom)
VIR: MM Marketing Magazin