Ikea je v sodelovanju z agencijo Rethink Canada za kanadski trg zasnovala oglas, v katerem poudarjajo, da se v urejenem domu boljše počutimo in smo srečnejši.
To so prikazali na primeru namrgodenega trola, ki od vaščanov pobira mostnino, da lahko prečkajo most, pod katerim živi. Njegovo slabo voljo prežene deček, ki v njegovo votlino najprej prinese Ikeino LED svetilko, nato pa jo polepša še z drugimi kosi iz te prodajalne pohištva. Trol se po novem doma počuti tako prijetno, da pozabi tudi na pobiranje mostnine. »Če je srečen vaš dom, ste srečni tudi vi,« je sporočilo oglasa, ki so ga poimenovali kar »Trol«.
Režiral ga je Avstralec Nick Ball, trola pa je ustvaril češki izdelovalec lutk Martin Peck. »S to malo pravljico smo pokazali, kako lahko vsak dom postane vir sreče in dobrega počutja. Odločili smo se, da bo naš protagonist čemeren osamljen trol, saj smo s tem gradili na dramatiki oglasa,« je oglas komentirala Johanna Andren, vodja marketinga za Ikea, Kanada.
VIR: MM