Slovenska turistična organizacija je na družbenih omrežjih hudomušno komentirala aktualno problematiko švicarske znamke Toblerone ob spremembi logotipa zaradi selitve proizvodnje.

Slovenska turistična organizacija je na družbenih omrežjih hudomušno komentirala aktualno problematiko švicarske znamke Toblerone ob spremembi logotipa zaradi selitve proizvodnje.


Slovenska turistična organizacija je pred nekaj dnevi na uradnem slovenskem turističnem profilu I Feel Slovenia na Facebooku in Twitterju objavila fotografijo švicarske čokolade Toblerone ob Triglavu ter jo pospremila z naslovom »Brez skrbi Matterhorn, Trigav ti stoji ob strani«. Pod fotografijo so zapisali, naj blagovna znamka prihodnjič raje pokliče STO, ker jim ne bi bilo potrebno menjati logotipa – Triglav pač krasi zelo podoben vrh kot ikonično švicarsko goro Matterhorn, ki je del njihovega logotipa.

Toblerone bo namreč zaradi selitve dela proizvodnje iz Švice na Slovaško z embalaže umaknil podobo vrha Matterhorn oziroma ga bo zamenjal z »generično podobo gore«. Razlog je v švicarski zakonodaji, ki prepoveduje uporabo nacionalnih simbolov za promocijo izdelkov iz mleka, če ti niso izdelani izključno v Švici.

KREATIVNO PRIDOBIVANJE POZORNOSTI IN TESTIRANJE OBČINSTVA

Livija Kovač, vodja tržnega komuniciranja in odnosov z javnostmi pri STO, je uvodoma poudarila, da so družbena omrežja zanje izjemno močni komunikacijskimi kanali. »Na njih ravnokar poteka tudi globalna digitalna kampanja, ki jo STO letos izvaja v sodelovanju z agencijo Pristop Media.« Od njih je prav tako prišla ideja za kreativen in šaljiv odziv na odmevno Tobleronovo novico. »Gre za drugačen pristop in izkoriščanje aktualnih novic za pridobitev pozornosti in testiranje občinstva (t. i. newsjacking metoda),« razloži Kovačeva. Njihov namen je bil na drugačen način opozoriti globalno javnost na Slovenijo kot turistično destinacijo in usmeriti obiskovalce na spletno stran, na kateri so predstavljene naravne lepote in doživetja Slovenije.

REZULTATI NEVERJETNI

»Odgovora od Toblerona za zdaj še nismo prejeli, je pa objava sprožila veliko odzivov sledilcev na Facebooku in Twitterju. V celoti gre za organsko objavo, ki jo krasi doseg več kot 100.000 in več kot 500 ogledov strani o Triglavskem narodnem parku na spletni strani Slovenia.info. Prav tako smo zabeležili odličen odziv tujih in domačih sledilcev, ki so delili to objavo z različnimi pripisi pozitivne konotacije in pohvalami o ideji,« je dejala Kovačeva.

PRIMER ODZIVA:

VIR: MM