Ford bo na Festivalu hitrosti v Goodwoodu nadaljeval s potrditvijo zaveze skupnosti LGBTQ+, saj bo ta teden na Otok pripeljal tudi ‘zelo gejevskega Raptorja’ in Rangerja Raptorja naslednje generacije.

Nastop ‘zelo gejevskega Raptorja’ (Very Gay Raptor) na dogodku v bližini mesta Chichester v Veliki Britaniji bo spodbudil pomembne razprave in je namenjen odpravi diskriminacije v avtomobilski industriji in širše. V okviru tega bo Ford v Goodwoodu s kesona ‘zelo gejevskega Raptorja’ v živo oddajal novo serijo ‘Tough Talks’ (zahtevni pogovori), ki jo bo vodi Gareth Thomas, valižanska legenda ragbija in prvi odkrito homoseksualni igralec ragbija.
 
V sklopu pogovorov bodo obravnavali, kako lahko avtomobilska industrija spodbuja kulturo vključevanja in zavezništva za skupnost LGBTQ+, pri čemer se bodo lotevali različnih tem, sodelovali pa bodo tudi gostje, kot so dirkačica Abbie Eaton, komičarka Catherine Bohart in lord March – sin vojvode Richmondskega, ki je ustanovil Festival hitrosti v Goodwoodu in poživljeni Goodwood Revival.
 
Leta 2021 ustvarjeni ‘Very Gay Raptor’je nastal kot odgovor na negativen komentar na družbenih omrežjih, pri čemer je Ford svojo najzmogljivejšo različico modela odel v bleščeče zlato bravo in jo okrasil z mavrično grafiko. Pozitiven odziv na spletu je bil tako izjemen, da se je Ford odločil za proizvodno različico, ki jo od takrat uporablja kot orodje, s katerim pomaga pri odpravljanju diskriminacije.
 
V videoposnetku, ki napoveduje nastop ‘zelo gejevskega Raptorja’ in Rangerja Raptorja naslednje generacije na dogodku, obe vozili brzita po terenih, prekritih z blatom, občasno izbereta različne poti in se spet soočita, vendar ne glede na različno identiteto pokažeta svoje enako osupljive in vzdržljive odlike.1
 
Naslednja generacija Rangerja Raptorja, ki se prvič pojavlja tudi kot ‘zelo gejevski Raptor’, bo v Goodwoodu doživela svojo evropsko dinamično premiero in se med vožnjami na znameniti hrib spopadla z zahtevno terensko progo, kar ne bi smelo predstavljati posebnih težah, saj je pod pokrovom motornega prostora 3,0-litrski EcoBoost V6 z dvema turbinama, ki razvije 288 KM in 491 Nm navora.2
 
#FordPresentsToughTalks  #FordRangerRaptor  #LGBTQ
 
# # #
 
1 Profesionalni voznik na zaprti progi. Pred terensko vožnjo vedno preverite napotke v Raptorjevem dodatku k navodilom za uporabo, seznanite se s terenom in težavnostjo poti ter uporabljajte ustrezno varnostno opremo.
 
2Ford Ranger Raptor z biturbo 3,0-litrskim motorjem EcoBoost V6 – homologirani izpusti CO2 315 g/km in homologirana poraba goriva od 13,8 l/100 km. Navedena poraba goriva/energije, izpusti CO2 in doseg z električnim pogonom po WLTP so določeni v skladu s tehničnimi zahtevami in specifikacijami zadnje različice Evropskih uredb (EC) 715/2007 in (EU) 2017/1151. Uporabljeni standardni preskusni postopki omogočajo primerjavo med različnimi tipi vozil in različnimi proizvajalci.
 
O družbi Ford Motor Company
Ford Motor Company (NYSE: F) je globalno podjetje s sedežem v Dearbornu v ameriški zvezni državi Michigan, ki si prizadeva pomagati graditi boljši svet, v katerem se lahko vsak človek svobodno giblje in uresničuje svoje sanje. Načrt družbe Ford+ za rast in ustvarjanje vrednosti združuje obstoječe prednosti, nove zmožnosti in stalne odnose s strankami, da bi obogatil izkušnje teh strank in poglobil njihovo zvestobo. Ford razvija, proizvaja, trži in servisira celotno linijo povezanih, vse bolj elektrificiranih osebnih in gospodarskih vozil: paleta vključuje Fordove poltovornjake, športne terence, dostavna in osebna vozila ter razkošne modele vozil Lincoln. Ford si prizadeva biti vodilno podjetje na področju elektrifikacije, mobilnostnih rešitev vključno z rešitvami za avtonomno vožnjo in storitev povezljivosti ter zagotavlja finančne storitve prek družbe Ford Motor Credit Company. V družbi Ford je po vsem svetu zaposlenih približno 183.000 ljudi. Za več informacij o Fordu in Fordovih izdelkih ter storitvah družbe Ford Motor Credit Company obiščite spletno stran www.corporate.ford.com.
 
Ford Evropa je odgovoren za proizvodnjo, prodajo in servisiranje vozil znamke Ford na 50 posameznih trgih, v podjetju pa je v obratih, ki so v izključni Fordovi lasti, zaposlenih približno 41.000 oseb, v skupnih podjetjih in poslovnih povezavah pa se ta številka poveča na približno 55.000 oseb. Poslovanje Forda Evropa poleg finančne družbe Ford Motor Credit Company vključuje tudi oddelek storitev za stranke in 14 proizvodnih obratov (10 jih je povsem v Fordovi lasti ali so skupna podjetja, 4 obrati delujejo v sklopu poslovnih povezav izven skupine). Prve Fordove avtomobile so v Evropo uvozili leta 1903 – istega leta, kot je bila ustanovljena družba Ford Motor Company. Proizvodnja v Evropi se je začela leta 1911.
 
PR: Summit motors Ljubljana