Volkswagnov e-avtomobil za manj kot 25.000 evrov

Volkswagnov e-avtomobil za manj kot 25.000 evrov

Wolfsburg (Nemčija) - Znamka Volkswagen tudi v dobi elektromobilnosti nadaljuje zgodbo o uspehu svojih kompaktnih avtomobilov in s študijo ID. 2all napoveduje popolnoma električni avto, ki bo stal manj kot 25.000 evrov. Prva dejstva: pogon spredaj, doseg do 450 kilometrov, inovativne tehnološke rešitve, kot so Travel Assist, IQ.LIGHT ali e-načrtovalnik poti, ter nov Volkswagnov oblikovalski slog. Serijska različica bo temeljila na tako imenovani platformi "MEB Entry" in bo eden od desetih novih e-modelov, ki jih bo VW pripeljal na trg do leta 2026.

Thomas Schäfer, izvršni direktor znamke Volkswagen: "Preobrazba podjetja poteka hitro in temeljito - in ima jasen cilj: Volks­wagen naj postane znamka, ki jo bodo ljudje imeli resnično radi. ID. 2all kaže, v katero smer želimo razvijati znamko: mora biti blizu strankam ter se ponašati z vrhunsko tehnologijo in odličnim dizajnom. Povečujemo hitrost preobrazbe, da bi e‑mobilnost naredili dostopno širokemu krogu ljudi."

Serijsko različico ID. 2all bo Volkswagen za evropski trg predstavil leta 2025. Cilj: izhodiščna cena pod 25.000 evri.

Imelda Labbé, članica uprave znamke, direktorica prodaje, marketinga in poprodaje: "Tipične VW-jeve odlike prenašamo v novi svet mobilnosti: vrhunsko kakovost izdelave, prepričljivo programsko opremo in digitalne storitve z resnično dodano vrednostjo. Pri tem imamo vedno v mislih potrebe in zahteve naših strank." 

ID. 2all bo razvit na osnovi najnovejše razvojne stopnje modularne platforme za električna vozila (MEB). Kai Grünitz, član uprave znamke, direktor tehničnega razvoja: "ID. 2all bo prvo vozilo s platformo MEB, ki bo imel pogon na sprednji kolesi. Izkoristili smo visoko prilagodljivost naše modularne platforme za električna vozila in s tako imenovano platformo MEB Entry postavljamo nove standarde na področju tehnologije in funkcionalnosti." 

Z izpopolnjeno platformo MEB Entry bo v ID. 2all realizirana posebej učinkovita tehnologija pogona, baterije in polnjenja. Vozilo ima elektromotor z močjo 166 kW/226 KM in ima po kriterijih WLTP izračunani doseg do 450 kilometrov. 

Poleg tega Volkswagen znova namenja več pozornosti oblikovanju. Andreas Mindt, vodja oblikovanja pri znamki Volkswagen: "ID. 2all nakazuje novi oblikovalski slog znamke VW, ki temelji na treh stebrih: stabilnosti, simpatičnosti in navdušenju." 

Oblikovna zasnova zunanjosti: simpatičen obraz, veliko dinamike in nova oblika C‑stebričkov

Eden od elementov novega oblikovalskega sloga je oblika C-stebrička, ki je bila zasnovana za prvi Golf. ID. 2all je prvi Volkswagen z novo interpretacijo te oblikovne prvine. Druge oblikovne značilnosti študije: karoserija, ki jasno in trdno stoji na kolesih, simpatičen obraz, izrazita doza dinamičnosti in brezčasna eleganca. 

Oblikovna zasnova notranjosti: prostorna, visoka kakovost izdelave, intuitivno upravljanje

Tudi v notranjosti je v ospredju jasen dizajn, ki ga odlikujejo visoka kakovost izdelave, intuitiven infotainment sistem s klasičnim uravnavanjem glasnosti in ločena upravljalna plošča za klimatsko napravo. Prtljažna prostornina meri od 490 do 1.330 litrov in presega vozila višjih razredov. 

Pospešena e-ofenziva: deset novih e-modelov do leta 2026

Serijska različica modela ID. 2all je eden od desetih novih električnih modelov, ki jih bo VW predstavil do leta 2026. Že v letošnjem letu bodo na trg prišli novi ID.32, ID. Buzz z dolgo medosno razdaljo3 in limuzina ID.74. Leta 2026 bo na voljo električni kompaktni SUV, VW pa kljub vsem izzivom pripravlja tudi e-avtomobil za manj kot 20.000 evrov. Avtomobilski proizvajalec bo tako v primerjavi s tekmeci imel najširšo ponudbo e‑avtomobilov, njegov cilj pa je 80-odstotni delež e-avtomobilov v Evropi. Do zdaj je znamka Volkswagen računala s 70-odstotnim deležem. 

1 ID. 2all - vozilo je študija in ni v prodaji.

Novi ID.32 / ID. Buzz z dolgo medosno razdaljo3 / ID.74 - vozila so predserijske študije in še niso v prodaji.

VIR: WV