Da bi obraz napredka in razvoja v ETI Group učinkovito predstavili mednarodni javnosti, so v podjetju s strateško in kreativno ekipo Yootree Creative prenovili identiteto in komunikacije znamke.
Da bi obraz napredka in razvoja v ETI Group učinkovito predstavili mednarodni javnosti, so v podjetju s strateško in kreativno ekipo Yootree Creative prenovili identiteto in komunikacije znamke.
Kratek opis akcije: ETI Group je ena od največjih mednarodnih znamk na področju elektrotehnike, ki že desetletja zagotavlja varnost električnih omrežij in naprav po vsem svetu. Njihova prenovljena podoba nadgrajuje značilne elemente znamke s tehnološko navdahnjenim sodobnim znamčenjem, ki omogoča prepoznavno in učinkovito pojavnost znamke v digitalnem, virtualnem in realnem okolju.
Poleg prenovljene identitete in izkušnje (IDX) znamke ETI Group napreduje tudi na področju digitalne transformacije in trajnostnega razvoja. Podjetje je za svoje ciljne javnosti ustvarilo napredno mednarodno digitalno središče www.etigroup.eu s sodobnimi digitalnimi komunikacijskimi kanali, ki poenostavljajo uporabniško izkušnjo ter v središče postavljajo potrebe poslovnih partnerjev, projektantov in uporabnikov izdelkov ETI.
Z novo komunikacijsko strategijo in krovnim sloganom »ETI. Preklopi na varno prihodnost.« (»ETI. Switch to a safe future.«) podjetje vstopa v novo dobo električnih omrežij: dobo ustvarjanja varnih, trajnostnih in inovativnih elektro-izdelkov za varno prihodnost ljudi po vsem svetu.
Elementi akcije: spletno oglaševanje, objave na družbenih omrežjih, tiskani oglasi, lastni kanali
Predstavnika naročnika: Sabina Pešec in Peter Gašperlin
Direktorica projeka: Andreja Veršič
Kreativni direktor in tekstopisec: Tomaž Apohal
Umetniški direktor: Ivor Bogunić
Izvedbeni oblikovalec: Jože Martinčič
UX, spletno oblikovanje: Edin Nasufović (Artboard)
VIR: MM