Kaj če bi vozilo postalo eden od stebrov električnega omrežja?
- Ta polnilnik, bolj kompakten in z zelo velikim izkoristkom, bo izgube energije zmanjšal za 30 odstotkov in hitreje polnil akumulator avtomobila.
- Polnilnik je dvosmeren in bo tako omogočal tudi, da bo na polnilno mesto priklopljeno vozilo električno energijo iz akumulatorja oddajalo v električno omrežje.
- Ta edinstvena francoska inovacija je predmet 11 patentnih prijav, v Renaultova vozila pa jo bodo začeli vgrajevati do konca desetletja.
To je načelo sistema V2G (vehicle-to-grid) oziroma tehnologije dvosmernega pretoka električne energije, ki bo kmalu omogočila, da bodo Renaultova električna vozila lahko del v akumulatorju shranjene energije vračala v omrežje ter s tem optimizirala njegovo delovanje in izravnavala neenakomerno oskrbo z energijo iz obnovljivih virov.
V zvezi s tem CEA, pomemben akter na področju raziskav, in Skupina Renault, pionir in specialist na področju električnih vozil, že sodelujeta pri razvoju prihodnjih generacij teh tehnologij V2G, ki bodo uvedene do konca desetletja. Za to sta CEA in Skupina Renault skupaj razvila novo elektronsko arhitekturo pretvornika moči, ki je vgrajena neposredno v polnilnik vozila. Ta pretvornik moči je plod skoraj treh let raziskav in predmet 11 skupnih patentnih prijav. Je bolj kompakten, ob razvoju so izbrali inovativne materiale, njegove prednosti pa so, da bo energijske izgube zmanjšal za 30 odstotkov, izboljšal bo čas polnjenja in zagotovil trajnost akumulatorja. Še bolje, ob shranjevanju električne energije iz omrežja bo deloval dvosmerno.
VIR: Renault