Ker inflacija in naraščajoče cene storitev pritiskajo tako na razpoložljivi dohodek potrošnikov kot na marže podjetij, je Glovo - ki svojim strankam zagotavlja dostop do različnih vrst blaga in jedi - uvedel nov program Glovo Local
Ker inflacija in naraščajoče cene storitev pritiskajo tako na razpoložljivi dohodek potrošnikov kot na marže podjetij, je Glovo - ki svojim strankam zagotavlja dostop do različnih vrst blaga in jedi - uvedel nov program Glovo Local za mala in srednje velika podjetja v maloprodaji in gostinstvu. Program Glovo Local omogoča digitalizacijo izdelkov in storitev ter s tem pospešuje njihovo rast. Glovo Local je vozlišče, ki sledi konceptu "vse na enem mestu", kjer lahko lokalna podjetja na enem mestu izbirajo rešitve glede na svoje potrebe in želje.
Storitve, ki so na voljo, vključujejo digitalne in operativne rešitve za njihove lastne kanale in trgovine; posebna orodja pa jim pomagajo upravljati njihovo poslovanje na enem mestu (od vpogleda v podatke do zagotavljanja rešitev za dobavno verigo). Omogočena je rast poslovanja z možnostjo učinkovitega trženja in oglaševanja, kar uporabnikom programa pomaga doseči nove stranke in povečati svojo prepoznavnost. Vse to je vključeno v priložnosti poln ekosistem, ki je namenjen učenju in razvoju z namenskimi priročniki ter učinkovito podporo uporabnikom na njihovi digitalni poti.
"V Sloveniji je pomemben del naših partnerjev majhnih lokalnih podjetij. V njihov potencial močno verjamemo. Zavedamo se vloge, ki jo imamo pri pomoči lokalnim podjetjem pri digitalizaciji, zato jih z Glovo Local postavljamo v ospredje naše strategije in krepimo naša tehnološka in operativna prizadevanja, da bi jim prinesli boljše rešitve za spodbujanje njihovega poslovanja. Z orodji, ki jih ponuja Glovo Local, jim lahko pomagamo doseči več strank, pospešiti rast in jim pomagati pri uvajanju trajnostnih strategij. Podjetjem utiramo pot k rasti in aktivno spodbujamo lokalno gospodarstvo," je povedal Matic Šubic, vodja komercialnega oddelka Glovo Slovenija. Program Glovo Local, ki se je začel izvajati na vseh 25 trgih, na katerih deluje podjetje Glovo, je prvi tak program v Evropi, Afriki in Aziji, ki zagotavlja konsolidiran portfelj storitev in rešitev za mala in srednje velika podjetja, prilagojen njihovim potrebam.
Uvedba programa Glovo Local sovpada z raziskavo, ki jo je podjetje Glovo izvedlo med septembrom in novembrom 2022. Raziskava, v kateri je sodelovalo več kot 3.200 malih in srednje velikih živilskih, trgovinskih in gostinskih podjetij na devetih trgih v Evropi in Afriki (Združeno kraljestvo, Španija, Portugalska, Italija, Poljska, Bolgarija, Kenija, Romunija in Maroko), je pokazala, da več kot tretjina malih in srednje velikih podjetij (34 %) meni, da je doseganje novih strank njihov glavni izziv, medtem ko skoraj polovica (48 %) malih in srednje velikih podjetij v vseh omenjenih državah pravi, da postaja digitalna izkušnja njihovih strank pomembnejša od osebne izkušnje. Med dejavniki, zaradi katerih mala in srednje velika podjetja iščejo dodatno podporo in rešitve, so bile spremenjene navade potrošnikov, visoka inflacija, manjša potrošniška poraba in splošna makroekonomska tveganja.
VIR: Glovo
VIR: Glovo