Novi virtualni svetovalec EGON, pogovorni bot Elektra Gorenjska, od sedaj naprej omogoča pridobivanje informacij 24 ur na dan in vse dni v tednu. Ta novost predstavlja pomemben korak v digitalizaciji storitev in izboljšanju uporabniške izkušnje.
Datum objave:
13. junij 2024
Avtor:
Mare Bačnar
Avtor fotografij:
arhiv Elektro Gorenjska
Novi virtualni svetovalec EGON, pogovorni bot Elektra Gorenjska, od sedaj naprej omogoča pridobivanje informacij 24 ur na dan in vse dni v tednu. Ta novost predstavlja pomemben korak v digitalizaciji storitev in izboljšanju uporabniške izkušnje.
S ciljem uporabnikom olajšati pot do informacij, Elektra Gorenjska uvaja nov in sodoben kanal komunikacije. Virtualni svetovalec EGON, pogovorni bot Elektra Gorenjska, od sedaj naprej omogoča pridobivanje informacij 24 ur na dan in vse dni v tednu. Ta novost predstavlja pomemben korak v digitalizaciji storitev in izboljšanju uporabniške izkušnje. Poleg tradicionalnih načinov komunikacije, kot so navadna pošta, elektronska pošta (info@elektro-gorenjska.si) in klicni center (080 30 19), lahko uporabniki Elektra Gorenjska po novem pridobijo informacije tudi preko pisnega klepeta z virtualnim svetovalcem EGONom. Ta je dostopen na spletni strani www.elektro-gorenjska.si in njegova uporaba je brezplačna.
Glavne prednosti virtualnega svetovalca EGONa
Glavna prednost svetovalca EGON je olajšanje načina in skrajšanje časa za pridobivanje informacij. Poleg stalne razpoložljivosti omogoča pogovorni bot sočasno uporabo večjemu številu uporabnikov, kar pomeni, da lahko uporabniki Elektra Gorenjska pridobijo informacije v času, ki jim najbolj ustreza, ter brez čakanja v vrsti. Kot pravijo sami: »Z novim virtualnim svetovalcem smo bližje našim uporabnikom na digitalnih kanalih, saj omogoča hitro in vedno dostopno komunikacijo. Posebna ekipa zaposlenih s svojim znanjem pomaga pri usposabljanju umetne inteligence v podobi Egona in s tem gradijo na boljši uporabniški izkušnji. Egon je dobrodošla pomoč tudi svetovalcem v klicnem centru, saj prevzame večino pogostih vprašanj strank, kar odpravlja rutino odgovarjanja na ponavljajoča se vprašanja. Posledično so svetovalci bolj osredotočeni na pristnejšo in bolj prijazno komunikacijo s strankami.«
Glavna prednost svetovalca EGON je olajšanje načina in skrajšanje časa za pridobivanje informacij. Poleg stalne razpoložljivosti omogoča pogovorni bot sočasno uporabo večjemu številu uporabnikov, kar pomeni, da lahko uporabniki Elektra Gorenjska pridobijo informacije v času, ki jim najbolj ustreza, ter brez čakanja v vrsti. Kot pravijo sami: »Z novim virtualnim svetovalcem smo bližje našim uporabnikom na digitalnih kanalih, saj omogoča hitro in vedno dostopno komunikacijo. Posebna ekipa zaposlenih s svojim znanjem pomaga pri usposabljanju umetne inteligence v podobi Egona in s tem gradijo na boljši uporabniški izkušnji. Egon je dobrodošla pomoč tudi svetovalcem v klicnem centru, saj prevzame večino pogostih vprašanj strank, kar odpravlja rutino odgovarjanja na ponavljajoča se vprašanja. Posledično so svetovalci bolj osredotočeni na pristnejšo in bolj prijazno komunikacijo s strankami.«
Trenutne in prihodnje funkcionalnosti
Trenutno so preko virtualnega svetovalca na voljo splošne informacije, ki se nanašajo na postopke priključevanja, spremembe na merilnem mestu, obračun omrežnine, meritve in izpade na distribucijskem omrežju Elektra Gorenjska. V naslednjem koraku razvoja bo virtualni svetovalec na voljo tudi v aplikacijah Viber ali Whatsapp, kar bo še dodatno povečalo dostopnost in uporabnost tega inovativnega orodja. Virtualni svetovalec EGON predstavlja pomemben korak k modernizaciji storitev Elektra Gorenjska in zagotavljanju boljše uporabniške izkušnje. S svojo stalno razpoložljivostjo in zmožnostjo hitrega posredovanja informacij bo nedvomno postal nepogrešljiv pomočnik tako za uporabnike kot tudi za zaposlene v Elektru Gorenjska.
Trenutno so preko virtualnega svetovalca na voljo splošne informacije, ki se nanašajo na postopke priključevanja, spremembe na merilnem mestu, obračun omrežnine, meritve in izpade na distribucijskem omrežju Elektra Gorenjska. V naslednjem koraku razvoja bo virtualni svetovalec na voljo tudi v aplikacijah Viber ali Whatsapp, kar bo še dodatno povečalo dostopnost in uporabnost tega inovativnega orodja. Virtualni svetovalec EGON predstavlja pomemben korak k modernizaciji storitev Elektra Gorenjska in zagotavljanju boljše uporabniške izkušnje. S svojo stalno razpoložljivostjo in zmožnostjo hitrega posredovanja informacij bo nedvomno postal nepogrešljiv pomočnik tako za uporabnike kot tudi za zaposlene v Elektru Gorenjska.
VIR: Naš Stik