Na Slovenski marketinški konferenci so razglasili najboljše marketinške projekte leta in podelili nagrade za marketinško odličnost. Naziv letošnjega državnega prvaka v marketingu je za celovit marketinški pristop prejelo podjetje Atlantic Grupa.
Na Slovenski marketinški konferenci so razglasili najboljše marketinške projekte leta in podelili nagrade za marketinško odličnost. Naziv letošnjega državnega prvaka v marketingu je za celovit marketinški pristop prejelo podjetje Atlantic Grupa.
Člani 10-članske strokovne komisije so v obrazložitvi zapisali: »Atlantic Grupa postavlja merilo, kako bi marketing moral delovati v vseh podjetjih. Njihovi marketinški projekti imajo glavo in rep, jasne in zrele cilje, odlikujeta pa jih konsistenca ter jasna marketinška naravnanost skozi celotno delovanje podjetja.«
Poleg Atlantic Grupe so nagrade prejeli še NLB, Petrol, Poslovni sistem Mercator in Zavarovalnica Triglav, sledijo obrazložitve.
PETROL: ZMAGOVALEC V KATEGORIJI ODLIČNOST MARKETINŠKE STRATEGIJE
V podjetju Petrol so nagrado prejeli za razvoj organizacijske kulture in marketinške funkcije, osredotočene na kupca. Marketing je imel v Petrolu leta 2022 še posebej težko in hkrati toliko pomembnejšo nalogo, saj je bila uvedena regulacija na večini področij, zaradi katere je bilo treba redefinirati strategijo in aktivnosti za doseganje poslovnih in strateških ciljev podjetja. Razvidno je, da je marketing v strateški funkciji upravljanja uporabniške izkušnje osredotočen na kupca. Obenem je začutiti tudi globino delovanja, povezovalno vlogo v podjetju in vzpostavitev sodobnih marketinških procesov in orodij, ki so pomembno prispevala k doseganju ciljev podjetja. V podjetju jim je uspelo narediti tektonske premike in se pravočasno in uspešno odzvati na novo realnost trga.
POSLOVNI SISTEM MERCATOR IN ZAVAROVALNICA TRIGLAV SKUPAJ V VRHU KATEGORIJE ODLIČNOST TRAJNOSTNEGA DELOVANJA
V podjetju Poslovni sistemi Mercator so nagrado prejeli za projekt Bele embalaže. Trajnostno delovanje v zelo konkurenčnem okolju, v katerem trgovci vsak dan tekmujejo za svoj delež košarice, ima še posebno težo. Marketinška odličnost je tudi to, da jim je uspelo prepričati partnerje, da se odpovedo eni redkih prednosti na prodajnih policah, to je celostna podoba embalaže. Marketing je vodil celoten projekt, od ideje, prek komunikacije z dobavitelji, do izvedbe. Gre za konceptualno idejo in poskus spreminjanja vedenja ljudi z dolgoročnim vplivom na spremembo navad. Skozi aktivacijo, to je barvanje in ponovna uporaba embalaže, so otroke spodbujali in učili trajnostnega razmišljanja skozi ustvarjalnost, pomembno za otrokov razvoj. So zgled, kako doseči več ciljev: manj barv pri tisku embalaže, spremenjeno percepcijo ljudi in trajnostno naravnanost.
Zavarovalnica Triglav je slavila z Osvežitvenimi vožnjami za starejše. Delež starejših voznikov v Sloveniji se hitro povečuje. Čeprav so to vozniki, ki najpogosteje povzročijo težje prometne nesreče, svojega znanja praviloma ne obnavljajo, hkrati pa je samostojna mobilnost zanje ključ do neodvisnosti in socialne vključenosti. Delati družbene spremembe, ki so potrebne za reševanje aktualnih družbenih problemov, je eden najtežjih izzivov. Pri Zavarovalnici Triglav so se v sodelovanju z AMZS pri projektu Osvežitvene vožnje za starejše lotili ravno tega. Gre za dolgoročen projekt, ki ga odlikujeta predvsem odgovornost in trajnostna naravnanost do družbe. Dodatno težo daje projektu dejstvo, da gre za zahtevno ciljno skupino, ki jo je zelo težko pritegniti v tovrstne aktivnosti. Uspelo jim je vključiti tudi mlade, ki so k udeležbi spodbujali svoje babice in dedke, torej je šlo tudi za medgeneracijsko sodelovanje. Projekt obenem zelo jasno sporoča, da je trajnost tudi odgovornost do družbe.
NLB SLAVILA V KATEGORIJI MARKETINŠKA ODLIČNOST KOT ODZIV NA IZREDNE RAZMERE
Izredne razmere terjajo hitre odzive. Ob nastopu ruske agresije in nakupu Sberbank banke d. d. je bilo izjemno malo časa za poglobljen strateški razmislek. Po drugi strani je bilo na kocki zelo veliko stvari, ki so terjale zahtevno in obsežno operativno-tehnično podporo. Projekt Iz zelene v modro: Marketinška in komunikacijska podpora nakupu Sberbank banke d. d. odlikujejo hitrost odziva, dobra ideja in odličnost v izvedbi. Opravili so odlično delo na vseh treh stopnjah projekta: stabilizacija, harmonizacija in integracija. Vse s ciljem, da obdržijo zaupanje komitentov do svoje banke in do celotnega bančnega trga v dani situaciji.
ATLANTIC GRUPA NAJBOLJŠA V KATEGORIJI ODLIČEN KORAK PRED OSTALIMI
S ponovnim lansiranjem zelenjavnih namazov v sklopu projekta Argeta zelenjavni namazi relaunch sledijo megatrendu dobrega počutja in manjšega uživanja mesa. Ob tem so svojo kategorijo razširili na vse namaze. Izbrali so pravi trenutek, prečistili obstoječi portfelj, naredili nove recepture, spremenili embalažo ter nagovorili drugačno ciljno skupino kot v prvotni izvedbi. Gre za šolski primer odziva na trende, v tem primeru fleksitariancev, s tem pa so si razširili portfelj in pozicijo na prodajnih mestih.
Tudi letos so v DMS v sklopu tekme za nagrade Marketinške odličnosti razpisali štiri kategorije. Prejeli so 20 prijav in pravijo, da je to glede na zahtevne kriterije prijav lepo število. »Marketing je ena od ključnih funkcij v sodobnem poslovnem okolju. Strokovnjaki za marketing zelo dobro poznajo in razumejo potrebe trga, kar jim omogoča, da lahko uspešno soustvarjajo vrednost za uporabnike in podjetje kot celoto. Zato je pomembno, da odlične marketinške prakse predstavljamo stroki in drugim oddelkom v podjetjih. Na ta način v podjetjih in organizacijah tudi vzdržujemo ali izboljšujemo svojo marketinško kondicijo,« je namen tekmovanja povezala Tanja Kavran, izvršna direktorica DMS.
VIR: MM