»Najboljši sosed« z novo celostno oglaševalsko akcijo obeležuje 75 let pristnih odnosov s kupci, dobavitelji in lokalnimi skupnostmi.
»Najboljši sosed« z novo celostno oglaševalsko akcijo obeležuje 75 let pristnih odnosov s kupci, dobavitelji in lokalnimi skupnostmi.
Kratek opis akcije: Da bi te pristne odnose kar najbolj približali širši javnosti, so glavno vlogo zaupali kar svojim zaposlenim – prodajalki Majdi in sodelavki v nabavi Nadi. V televizijskih oglasih tako lahko spremljamo njuno osebno izpoved, doživljanje vsakdana ter povezanost s kupci in dobavitelji. Kampanja nosi pomenljiv naslov »Dober svet se začne z dobrimi sosedi«, njeno sporočilo pa še dodatno krepi verz iz skladbe Ena pesem Vlada Kreslina: »Nekaj pa je še takih ljudi, ki se jih človek razveseli«.
Kampanjo, ki so jo zasnovali v agenciji Herman & partnerji, lahko spremljamo na televiziji, na radiu in na spletu kot tudi na številnih Mercatorjevih kanalih. »Mercator je sosed, ki nas že desetletja spremlja na vsakem koraku in v vsaki soseski. Trgovke, sploh v manjših okoljih, živijo s svojimi sosedi in poznajo njihove osebne zgodbe – in ravno to je tisto, kar je pri Mercatorju edinstveno in kar v sodobnem urbanem okolju postaja redka dobrina. O tem zelo iskreno poje tudi Vlado Kreslin v skladbi, ki smo jo izbrali za zvočno podlago,« pravi Miha Bevc, kreativni direktor in partner v agenciji.
Obletnica pa ne zaznamuje le oglasnih blokov. Z Mercatorjem namreč vsak dan praznujejo tudi kupci, za katere so pripravili posebne prodajne ponudbe in izziv v okviru lojalnostnega programa. In ker so srce Mercatorja – kot tudi te kampanje – zvesti zaposleni, v okviru 75-letnice potekajo tudi številne interne aktivnosti v čast obeležitvi tega visokega jubileja.
Elementi akcije: televizijski, radijski in tiskani oglasi, spletno oglaševanje, družbena omrežja, lojalnostni program Moj M, interni kanali Mercator, interna aktivacija
Predstavnici naročnika: Viktorija Radojević Mavrič in Andreja Zadnik Andoljšek
Kreativni direktor: Miha Bevc
Tekstopisci: Vlasta Merc, Miha Bevc in Sašo Braz
Direktorica projekta: Ana Železnik
Umetniška direktorja: Grega Čeferin in Matt Penko
Oblikovalci: Grega Čeferin, Ewa Bogataj, Špela Medak in Jure Grašak
Vodja digitalnih projektov: Patricija Fržović
Direktorica digitalnih komunikacij: Nina Tanhofer
Digitalna strateginja: Mili Šprajc
Upravljavka družbenih omrežij: Diana Abdagić
Produkcija: Super16
Režiser: Jure Matjažič
Medijska agencija: Studio Nexus
VIR: MM