»Najboljši sosed« z novo celostno oglaševalsko akcijo obeležuje 75 let pristnih odnosov s kupci, dobavitelji in lokalnimi skupnostmi.

»Najboljši sosed« z novo celostno oglaševalsko akcijo obeležuje 75 let pristnih odnosov s kupci, dobavitelji in lokalnimi skupnostmi.

Kratek opis akcije: Da bi te pristne odnose kar najbolj približali širši javnosti, so glavno vlogo zaupali kar svojim zaposlenim – prodajalki Majdi in sodelavki v nabavi Nadi. V televizijskih oglasih tako lahko spremljamo njuno osebno izpoved, doživljanje vsakdana ter povezanost s kupci in dobavitelji. Kampanja nosi pomenljiv naslov »Dober svet se začne z dobrimi sosedi«, njeno sporočilo pa še dodatno krepi verz iz skladbe Ena pesem Vlada Kreslina: »Nekaj pa je še takih ljudi, ki se jih človek razveseli«.

Kampanjo, ki so jo zasnovali v agenciji Herman & partnerji, lahko spremljamo na televiziji, na radiu in na spletu kot tudi na številnih Mercatorjevih kanalih. »Mercator je sosed, ki nas že desetletja spremlja na vsakem koraku in v vsaki soseski. Trgovke, sploh v manjših okoljih, živijo s svojimi sosedi in poznajo njihove osebne zgodbe – in ravno to je tisto, kar je pri Mercatorju edinstveno in kar v sodobnem urbanem okolju postaja redka dobrina. O tem zelo iskreno poje tudi Vlado Kreslin v skladbi, ki smo jo izbrali za zvočno podlago,« pravi Miha Bevc, kreativni direktor in partner v agenciji.

Obletnica pa ne zaznamuje le oglasnih blokov. Z Mercatorjem namreč vsak dan praznujejo tudi kupci, za katere so pripravili posebne prodajne ponudbe in izziv v okviru lojalnostnega programa. In ker so srce Mercatorja – kot tudi te kampanje – zvesti zaposleni, v okviru 75-letnice potekajo tudi številne interne aktivnosti v čast obeležitvi tega visokega jubileja.

Elementi akcije:
televizijski, radijski in tiskani oglasi, spletno oglaševanje, družbena omrežja, lojalnostni program Moj M, interni kanali Mercator, interna aktivacija

Predstavnici naročnika:
Viktorija Radojević Mavrič in Andreja Zadnik Andoljšek

Kreativni direktor:
Miha Bevc

Tekstopisci:
Vlasta Merc, Miha Bevc in Sašo Braz

Direktorica projekta:
Ana Železnik

Umetniška direktorja:
Grega Čeferin in Matt Penko

Oblikovalci:
Grega Čeferin, Ewa Bogataj, Špela Medak in Jure Grašak

Vodja digitalnih projektov:
Patricija Fržović

Direktorica digitalnih komunikacij:
Nina Tanhofer

Digitalna strateginja:
Mili Šprajc

Upravljavka družbenih omrežij:
Diana Abdagić

Produkcija:
Super16

Režiser:
Jure Matjažič

Medijska agencija:
Studio Nexus

VIR: MM