Člani Društva za marketing Slovenije so včeraj izvolili nov 9-članski upravni odbor društva za triletno mandatno obdobje. V njem je tudi Simona Kruhar Gaberšček, glavna in odgovorna urednica MM-a.
Društvo za marketing Slovenije (DMS) je prejelo devet prijav za kandidaturo v upravnem odboru društva, prav toliko, kot znaša število mest v njem. Člani so tako na včerajšnjem zboru potrdili celotno sestavo novega upravnega odbora za triletno mandatno obdobje (2023-2026).
V novem upravnem odboru DMS so (po abecednem vrstnem redu): Petra Čadež, direktorica marketinga SPP delikatesni namazi v družbi Atlantic Grupa Kolinska, Aleš Falatov, direktor za marketing in razvoj poslovanja v SIJ Group, Jerneja Faletič, specialistka za večkanalno izkušnjo potrošnika v Triglav skladih, Žiga Gliha, pomočnik direktorice za upravljanje naročnikov v Pristopu, Maja Gorjanc, svetovalka za komuniciranje in marketing v digitalni agenciji iPROM, Maruša Grah, direktorica marketinga v podjetju e2grow, Simona Kruhar Gaberšček, glavna in odgovorna urednica Marketing magazina, Dina Potočnik, direktorica marketinga in prodaje na DOBA fakulteti Maribor, in Peter Vidmar, direktor in partner v Agenciji 101.
Člani novega upravnega odbora DMS bodo predvidoma v marcu izvolili predsednika oziroma predsednico UO. To funkcijo je v zadnjem mandatu opravljala Petra Čadež, ki je bila že mandat pred tem članica upravnega odbora.
VIR: MM
VIR: MM