Pepco, priljubljena evropska veriga trgovin z oblačili in izdelki za dom, je za kreativno agencijo izbrala DDB Varšava. Ta bo trgovcu pomagala pri kreativnih rešitvah in strateških usmeritvah.

Pepco, priljubljena evropska veriga trgovin z oblačili in izdelki za dom, je za kreativno agencijo izbrala DDB Varšava. Ta bo trgovcu pomagala pri kreativnih rešitvah in strateških usmeritvah.

Razpis, na katerem je zmagala varšavska agencija, so razpisali septembra lani, agencijo pa izbrali ta mesec. Poljska agencija bo pri novem izzivu sodelovala s celotno mrežo DDB, del katere je tudi slovenska agencija Futura DDB.

V Pepcu so se predhodno kreativno agencijo po 17-ih letih odločili zamenjati predvsem zato, ker zaznavajo hitrejšo rast. V verigi je danes namreč že 3.000 trgovin (pri nas 37) v 17 evropskih državah. Za leto 2023 načrtujejo nadaljnjo rast, vključno z vstopom na dva nova trga, s povečanjem števila zaposlenih in odprtjem dodatnih 500 trgovin.

VIR: MM