Dacia začenja ofenzivo v segmentu C in hkrati razvija industrijski načrt, ki bo podpiral izvajanje produktnega načrta. Ta razvoj omogoča konkurenčna in izjemno prilagodljiva konstrukcijska osnova CMF-B.
Dacia začenja ofenzivo v segmentu C in hkrati razvija industrijski načrt, ki bo podpiral izvajanje produktnega načrta. Ta razvoj omogoča konkurenčna in izjemno prilagodljiva konstrukcijska osnova CMF-B. Za leto 2025 je predviden začetek proizvodnje novega modela, temelječega na študiji Bigster Concept, v tovarni Mioveni v Romuniji. Proizvodnja različic modela Jogger bo v tovarni Tanger v Maroku uvedena v drugem četrtletju 2024.
Med predstavitvijo strateškega načrta "Renaulution" 14. januarja 2021 je bil razkrit Dacia Bigster Concept – oblikovalska študija, ki je naznanila odpiranje novih obzorij za ponudbo znamke Dacia, še zlasti v segmentu C. Bigster Concept je zvest duhu znamke Dacia, čvrst in prostoren 4,6 metra dolg avtomobil, ki ponuja vse, kar se pričakuje od športnega terenca v njegovem segmentu. Na trg bo predvidoma prišel v letu 2025.
Jogger, razkrit septembra 2021 na mednarodni razstavi mobilnosti IAA Mobility v Münchnu, je prvi Dacia model segmenta C in na novo opredeljuje koncept vsestranskega in dosegljivega družinskega avtomobila. Jogger je na voljo s petimi ali sedmimi sedeži in popolnoma uteleša duha znamke Dacia. Vsestranski zaradi svoje izjemne prostornosti in prilagodljivosti, privlačen zaradi pustolovskega videza, na voljo z motorji na bencin, avto plin in od januarja letos tudi hibridnim pogonskim sklopom je Jogger najbolj dosegljiv družinski avtomobil na trgu.
KONSTRUKCIJSKA OSNOVA CMF-B JE KONKURENČNA IN PRILAGODLJIVA
Konkurenčna in izjemno prilagodljiva konstrukcijska osnova CMF-B je v jedru Dacia industrijske strategije. Industrijska obrata v Romuniji in Maroku imata naslednje proizvodne zmožnosti za različne vrste karoserij – limuzine, kombi-limuzine in športni terenci segmentov B in C, za modele z motorji z notranjim zgorevanjem, alternativnimi in hibridnimi pogonskimi sklopi, ki jamčijo za izpolnjevanje spreminjajočih se prepisov ter za avtomobile dolžine od 4,1 do 4,6 metra, z dvokolesnim ali štirikolesnim pogonom.
Ta konstrukcijska osnova zagotavlja veliko prožnost znamki, ki tako svoj industrijski načrt razvija v skladu z izvedbo novega produktnega načrta in še posebno svoje ofenzive v segmentu C.
"Dacia je dve leti po predstavitvi strateškega načrta Renaulution uspešno zaključila fazo temeljite preobrazbe s prenovo celotne ponudbe, uvedbo nove celostne podobe in okrepitvijo ponudbe elektrificiranih avtomobilov. Odslej smo osredotočeni na ofenzivo v segmentu C, temu primerno razvijamo industrijski načrt in ob tem še naprej ostajamo zvesti našim temeljnim vrednotam: kupcem ponujati bistveno z najboljšim razmerjem med uporabno vrednostjo in ceno." Denis le Vot, generalni direktor znamke Dacia.
Med predstavitvijo strateškega načrta "Renaulution" 14. januarja 2021 je bil razkrit Dacia Bigster Concept – oblikovalska študija, ki je naznanila odpiranje novih obzorij za ponudbo znamke Dacia, še zlasti v segmentu C. Bigster Concept je zvest duhu znamke Dacia, čvrst in prostoren 4,6 metra dolg avtomobil, ki ponuja vse, kar se pričakuje od športnega terenca v njegovem segmentu. Na trg bo predvidoma prišel v letu 2025.
Jogger, razkrit septembra 2021 na mednarodni razstavi mobilnosti IAA Mobility v Münchnu, je prvi Dacia model segmenta C in na novo opredeljuje koncept vsestranskega in dosegljivega družinskega avtomobila. Jogger je na voljo s petimi ali sedmimi sedeži in popolnoma uteleša duha znamke Dacia. Vsestranski zaradi svoje izjemne prostornosti in prilagodljivosti, privlačen zaradi pustolovskega videza, na voljo z motorji na bencin, avto plin in od januarja letos tudi hibridnim pogonskim sklopom je Jogger najbolj dosegljiv družinski avtomobil na trgu.
KONSTRUKCIJSKA OSNOVA CMF-B JE KONKURENČNA IN PRILAGODLJIVA
Konkurenčna in izjemno prilagodljiva konstrukcijska osnova CMF-B je v jedru Dacia industrijske strategije. Industrijska obrata v Romuniji in Maroku imata naslednje proizvodne zmožnosti za različne vrste karoserij – limuzine, kombi-limuzine in športni terenci segmentov B in C, za modele z motorji z notranjim zgorevanjem, alternativnimi in hibridnimi pogonskimi sklopi, ki jamčijo za izpolnjevanje spreminjajočih se prepisov ter za avtomobile dolžine od 4,1 do 4,6 metra, z dvokolesnim ali štirikolesnim pogonom.
Ta konstrukcijska osnova zagotavlja veliko prožnost znamki, ki tako svoj industrijski načrt razvija v skladu z izvedbo novega produktnega načrta in še posebno svoje ofenzive v segmentu C.
"Dacia je dve leti po predstavitvi strateškega načrta Renaulution uspešno zaključila fazo temeljite preobrazbe s prenovo celotne ponudbe, uvedbo nove celostne podobe in okrepitvijo ponudbe elektrificiranih avtomobilov. Odslej smo osredotočeni na ofenzivo v segmentu C, temu primerno razvijamo industrijski načrt in ob tem še naprej ostajamo zvesti našim temeljnim vrednotam: kupcem ponujati bistveno z najboljšim razmerjem med uporabno vrednostjo in ceno." Denis le Vot, generalni direktor znamke Dacia.
VIR: Dacia