CUPRA in španska pevka ter avtorica pesmi ROSALÍA sta v okviru novega sodelovanja predstavili kampanjo, ki ponazarja bit znamke od A do Ž.

CUPRA in španska pevka ter avtorica pesmi ROSALÍA sta v okviru novega sodelovanja predstavili kampanjo, ki ponazarja bit znamke od A do Ž.

  • Video je bil prvič premierno predvajan na Twitchu med polčasom finala Kraljevega pokala, v njem pa je s pesmijo »Abcdefg« pevka ROSALÍA predstavila znamko CUPRA.
Tako kot znamka CUPRA tudi ROSALÍA navdihuje svet iz Barcelone in je v nekaj letih postala ena najuspešnejših mednarodnih umetnic v Španiji z milijoni sledilcev po vsem svetu. 


Namen tega sodelovanja z nekonvencionalno znamko je bil, da bi predstavili novo različico pesmi »Abcdefg«, viralne uspešnice z albuma MOTOMAMI španske, z Grammyjem nagrajene pevke Rosalíe.


Video je bil prvič premierno predvajan med polčasom finala Kraljevega pokala. Navijači na nogometnem stadionu Camp Nou v Barceloni so bili deležni premiere, ki slavi mlade ustvarjalne talente in znamko CUPRA.


V videu nastopajo ambasadorji znamke CUPRA, kot so igralec Daniel Brühl, igralci kluba FCB Alexia Putellas, Ansu Fati, Marc ter Stegen, voznica Klara Andersson in igralka padel tenisa Ariana Sánchez.
 


Predstavljeni so bili tudi novi junaki znamke za novo obdobje - CUPRA UrbanRebel Concept, CUPRA Tavascan in CUPRA Terramar.

Sven Schuwirth, operativni direktor znamke CUPRA, je o sodelovanju v kampanji povedal naslednje: »Enako kot CUPRA se je tudi ROSALÍA rodila v Barceloni, le štiri kilometre stran od našega sedeža. Tako CUPRA kot pevka imata mednarodno miselnost in privlačnost ter delujeta kot kulturni mejnik za posameznike in nove generacije, ki prisegajo na nekonvencionalni način življenja.«

Novo sodelovanje je še korak dalje v naši skupni kampanji med znamko CUPRA in ROSALÍO, v okviru katere so bili pred kratkim postavljeni oglasni panoji in plakati v Madridu, Barceloni in Mexico Cityju. Na plakatih je navedena telefonska številka, ki mimoidoče poziva, da pošljejo sporočilo prek WhatsAppa in prejmejo kratke posnetke skladbe pevke ROSALÍE.  

Kampanja je v celoti zaživela in vključuje krajše posnetke za televizijo in družbene medije. 

VIR: Seat