Cockta vstopa v pomlad z novo regijsko komunikacijsko akcijo »Iz česa si ti?«, s katero želi izpostaviti edinstvenost svojih sestavin kot tudi uporabnikov.
Cockta vstopa v pomlad z novo regijsko komunikacijsko akcijo »Iz česa si ti?«, s katero želi izpostaviti edinstvenost svojih sestavin kot tudi uporabnikov.
Kratek opis akcije: Cockta je svojevrstna pijača, ki ostaja zvesta svoji naravi, prihajajočim in odhajajočim trendom navkljub. Kot namiguje že njeno ime, je Cockta pravzaprav koktajl skrbno izbranih sestavin. Vsaka od njih prinaša nekaj edinstvenega, skupaj pa tej priljubljeni pijači dajejo poln, edinstven in avtentičen okus. Podobno pa trdijo tudi za ljudi, ki so zmes strasti, izkušenj, prepričanj, nazorov, čustev ... Vsaka od teh »sestavin« je pomembna, saj je posameznike oblikovala v edinstvene in avtentične osebe.
Protagonista kampanje sta bodibilderka Larisa Glavina, ki svojo ženstvenostjo in izklesanim telesom presega stereotipe lepote in spolnih vlog, in paraolimpijski kolesar Milan Petrović, ki ga na poti do zastavljenih ciljev in uspehov ne ustavi nič, niti slepota.
Regijsko komunikacijsko strategijo in oglaševalsko akcijo so zasnovali v agenciji Herman & partnerji. Miha Bevc, kreativni direktor, je ob tem dejal: »Cockta je ena od največjih regijskih znamk z bogato zgodovino, zato je bilo snovanje nove akcije še posebej odgovorna naloga, ki smo se je lotili z zanosom in ponosom. Verjamemo, da bo komunikacijska platforma 'Iz česa si ti?' dosegla zastavljene komunikacijske cilje in omogočila nadaljnje snovanje avtentičnih vsebin, s katerimi se bodo ljubitelji Cockte – pa tudi drugi – lahko poistovetili.«
Laura Bortas, starejša vodja razvoja blagovne znamke, je pri tem dodala: »Ideja o novi komunikacijski akciji je nastala na podlagi dejstva, da je Cockta 'ustvarjena drugače' in da je njen recept nespremenjen že več kot 70 let. Poleg vrednosti, ki jo kot blagovna znamka predstavlja skozi desetletja, izstopa tudi s svojo značilno sestavo in izrazitim okusom, ki jo loči od drugih kola pijač. Ob tej priložnosti smo želeli poudariti vse njene prednosti in potrošnike spomniti, da je Cockta narejena iz najokusnejših zelišč, naravnega ogljikovega dioksida in brez kofeina. Hkrati pa smo v kampanji ohranili že znano glasbeno podlago, torej smo to zgodbo začeli v novi preobleki z dvema pristnima osebama, ki nas z razkrivanjem lastnosti, v katere so vtkane, naravno uvedeta v zgodbo Cocktinih sestavin.«
Elementi akcije: televizijski in tiskani oglasi, zunanje oglaševanje, prodajna mesta, digitalno okolje
Predstavnice naročnika: Jelena Jelenc, Jelena Slade Šilović, Aleksandra Grković in Laura Bortas
Agencija: Herman & partnerji
Kreativna direktorja: Miha Bevc in Drago Mlakar
Kreativna strateginja: Aida Gadžo
Tekstopisec: Drago Mlakar
Direktorica naročnika: Arin Čebokli
Vodja projekta: Katja Grosman
Umetniški direktor: Miha Grobler
Oblikovalka: Špela Medak
Produkcija: Kinomotel
Režiserka: Marcella Zanki
Animacija: Art Rebel 9
Fotograf: Peter Giodani
Digitalna agencija: DROM
Medijska agencija: Pro media Group
VIR: MM