»Kaj nastane, ko slovenski vplivneži na TikToku in Instagramu spoznajo najboljšega mestnega sopotnika, za katerim se obračajo vsi pogledi? Viralna in nepozabna kampanja,« so prepričani v skupini Formitas.

»Kaj nastane, ko slovenski vplivneži na TikToku in Instagramu spoznajo najboljšega mestnega sopotnika, za katerim se obračajo vsi pogledi? Viralna in nepozabna kampanja,« so prepričani v skupini Formitas.

Aktivacijo so zasnovali za C Automobil Import, njen namen pa je bila predstavitev novega vozila Citroën AMI na slovenskem trgu. Ker menijo, da Generacija Z, ki je potencialni uporabnik AMI-ja, zahteva specifičen pristop, so se odločili za »zabavno, kul, funky in fresh komunikacijo« preko kombinacije ustvarjalcev na Instagramu in TikToku.

Izbranim vplivnežem so predstavili ključne lastnosti vozila (edinstven dizajn, enostavno upravljanje in možnost polnjenja na domači vtičnici), pri pripravi vsebin pa so jim dali proste roke, da jih predstavijo na svoj unikatni način. Kampanjo je preko šestih TikTok profilov podprlo osem ustvarjalcev vsebin – Varja Čižmek, Mark in Nika Vlahović, Gašper Gubanc, Blaž Vižintin, Alja Glavina in Billie Ann Dhanjal ter Robert Kladnik. Zabeležili so več kot 532.000 ogledov, kar po mnenju snovalcev aktivacije dokazuje, da je zabavna, interaktivna in kreativna vsebina najboljši način za doseganje generacije Z.

H kampanji so povabili tudi štiri vplivneže na Instagramu, in sicer Niko Krmec, Jana Filipa Jordana Frangeša, Klemna Kopino in Gajo Prestor. Tudi ti so vsebino ustvarili v videoformatu in je dosegla več kot 126.000 ogledov.

»Citroën AMI ni le vozilo; je prava senzacija, ki se je izjemno izkazala na družbenih omrežjih. Kampanja je dosegla svoj cilj, saj so odzivi vplivnežev in njihovih sledilcev jasno pokazali, da je AMI nekaj, kar si ljudje zares zapomnijo. S testiranjem tega izjemno zanimivega vozila s strani slovenskih vplivnežev je AMI na ljubljanskih ulicah zaživel v vsej svoji luči. V skupini Formitas smo navdušeni nad dosežki in komaj čakamo, da lahko spet ustvarjamo nove, kreativne in unikatne kampanje, ki bodo še naprej odmevale v digitalnem prostoru,« so povedali za MM.

VIR: MM