V Zavodu Celeia Celje v drugi polovici januarja začenjajo s promocijskimi aktivnostmi za leto 2024.

 V Zavodu Celeia Celje v drugi polovici januarja začenjajo s promocijskimi aktivnostmi za leto 2024. Celje bodo kot eno vodilnih slovenskih destinacij predstavili na sejmu Place to Go v Zagrebu, sejmu Fitur v španski prestolnici, tradicionalna, a bistveno aktivnejša pa bo predstavitev Celja in Dežele Celjske na sejmu Alpe Adria v Ljubljani.


Tudi za turistično panogo se je začelo novo leto in pred vrati so številni poslovni dogodki. »V Zavodu Celeia Celje bomo Celje kot eno vodilnih slovenskih destinacij predstavili na trgih iz katerih beležimo porast tujih turistov in seveda v Sloveniji na 34. sejmu turizma Alpe-Adria v Ljubljani. Prvič bomo tako z edinstvenimi doživetji nagovarjali poslovne in splošne obiskovalce sejma Fitur Madrid, ki velja za eno največjih poslovnih borz v mednarodni turistični industriji. Lani ga je obiskalo 136.000 poslovnih in 86.000 splošnih obiskovalcev. S predstavitvijo, ki bo potekala v sodelovanju s Slovensko turistično organizacijo, si obetamo vzpostavitev novih poslovnih stikov, obenem pa se bomo potrudili, da bo čim širši krog ljudi spoznal Celje in edinstvena doživetja, ki jih to ponuja,« je povedala mag. Maja Voglar, direktorica Zavoda Celeia Celje. V slednjem so sicer na Celjskem gradu lani (v primerjavi z letom 2022) zabeležili 13 % rast turistov iz Španije. 
Za kar 52 % pa se je leta 2023 (v primerjavi z letom 2022) povečal obisk iz sosednje Hrvaške. Tudi zato se bo Celje, skupaj s partnerji Dežele Celjske z območij Obsotelje & Kozjansko, termami iz Laškega, Rimskih Toplic in Zreč ter atrakcijo Pot med krošnjami, od 18. do 20. januarja 2024 znova predstavilo na turističnem sejmu v Zagrebu. V ospredju bodo doživetja za družine v vseh letnih časih in različnih vremenskih razmerah: kostumirana vodstva z vitezom Parsifalom na Celjskem gradu, obisk otroškega muzeja Hermanov brlog, srečanje s svetovno popotnico Almo M. Karlin in obisk največjega znanstveno-zabavnega parka v Sloveniji, Tehnoparka Celje. V slednjem bodo v Zagrebu predstavili tudi eno največjih atrakcij, humanoidnega robotka Tea.
Konec januarja bo sledila še tradicionalna predstavitev na sejmu Alpe-Adria v Ljubljani. Od 31. januarja do 3. februarja bo Zavod Celeia Celje, v sodelovanju z drugimi deležniki, Celje prvič predstavljal na dveh razstavnih prostorih. Na enem bo, poleg Celja, potekala promocija turistične ponudbe deležnikov v okviru partnerstva Dežela Celjska. Na razstavnem prostoru Združenja zgodovinskih mest Slovenije pa bodo Zavod Celeia Celje, Center sodobnih umetnosti Celje, Hiša kulture, Muzej novejše zgodovine Celje in Slovensko ljudsko gledališče Celje sooblikovali dogajanje v posebnem prireditvenem kotičku. »Prepričani smo, da bomo z zanimivimi in drugačnimi programskimi vsebinami opozorili na Celje in številne odtenke ter skrivnosti njegove bogate kulturne dediščine,« je še izpostavila direktorica zavoda Maja Voglar. Izpostavljanje dediščine sovpada s krovno komunikacijsko temo Slovenske turistične organizacije za leti 2024 in 2025. V ospredju bosta namreč umetnost in kultura.

PR - Zavoda Celeia Celje

Andraž Purg