V nadaljevanju lanskoletne akcije v sodelovanju s Filipom Flisarjem so v Baumitu letos predstavili nov izdelek, in sicer Baumit ALL IN Beton. Ta zaradi inovativne embalaže poskrbi, da so prah, umazanija in odpadna embalaža preteklost.

V nadaljevanju lanskoletne akcije v sodelovanju s Filipom Flisarjem so v Baumitu letos predstavili nov izdelek, in sicer Baumit ALL IN Beton. Ta zaradi inovativne embalaže poskrbi, da so prah, umazanija in odpadna embalaža preteklost.


sreda, 19. April, 2023
Avtor:
Baumit
Naročnik:
Squareme
Kratek opis akcije: »Si lahko predstavljajte, da vržete pripravljeno mešanico betona skupaj z vrečo v mešalec? Ja, prav ste prebrali. Baumit ALL IN Beton je prvi suhi beton, ki ga lahko damo v mešalnik ali posodo za mešanje skupaj z vrečo. Med mešanjem z vodo se embalaža razgradi, postane del betonske mešanice in tako dodatno izboljša lastnosti mešanice,« pravijo snovalci akcije, ki so se v oglasu poigrali z variacijami na temo embalaže in Filipa Flisarja postavili v več situacij, kjer pozabi, da je druge izdelke še vedno potrebno »odpakirati«.

Oglas je dobil tudi mednarodne adaptacije.


Elementi akcije:
spletno, televizijsko in radijsko oglaševanje, komunikacija na družbenih omrežjih in na trgovskih mestih, odnosi z javnostmi

Predstavnica naročnika:
Vesna Vulič

Vodja projekta v agenciji:
Sebastjan Oblak

Kreativni direktor in režiser:
Luka Štigl

Produkcijska hiša:
Squareme

Priprava komunikacijske strategije:
SM Studio Marketing

Medijska agencija:
AM Komunikacije, Madwise

Trajanje akcije:
april–maj 2023

VIR: MM