MOL v Sloveniji je v začetku letošnjega leta pridobil naziv Superbrands. Gre za izjemno priznanje na področju prepoznavanja in zaupanja v blagovno znamko, saj se lahko zgolj 1 % vseh blagovnih znamk na slovenskem trgu pohvali s tem nazivom. Ob tem je pomembno, da nihče iz ekipe Superbrands Slovenija ali iz strokovnega sveta Superbrands ne more nominirati blagovne znamke – nominacija je izključno v domeni potrošnikov.

MOL v Sloveniji je v začetku letošnjega leta pridobil naziv Superbrands. Gre za izjemno priznanje na področju prepoznavanja in zaupanja v blagovno znamko, saj se lahko zgolj 1 % vseh blagovnih znamk na slovenskem trgu pohvali s tem nazivom. Ob tem je pomembno, da nihče iz ekipe Superbrands Slovenija ali iz strokovnega sveta Superbrands ne more nominirati blagovne znamke – nominacija je izključno v domeni potrošnikov.

»Razširitev naše mreže maloprodajnih mest v letu 2023, ki ji je sledila sprememba zunanje podobe v MOL in INA blagovni znamki v letu 2024 in začetek rekonstrukcije bencinskih servisov na avtocestnem križu so, zraven odličnih produktov in storitev, zagotovo vplivali na pridobitev tega naziva. Tudi naše tržne raziskave kažejo, da slovenske stranke prepoznavajo in cenijo kakovost naših EVO goriv, vse bolj priljubljena pa je med njimi tudi naša gastronomska ponudba Fresh Corner. Zavedamo se, da sodobni bencinski servisi niso zgolj mesta, kjer stranke točijo gorivo, ampak tudi lokacije, kjer si med vožnjami privoščijo počitke. Naš cilj je, da so njihovi postanki na poti prijetni in da jim na bencinskih servisih ponudimo tiste produkte in storitve, ki jih potrebujejo,« je povedala direktorica Valerija Glavač.

Strategiji razvoja sodobnih bencinskih servisov, ki so več kot zgolj mesta za točenje goriva, MOL v Sloveniji sledi tudi s svojimi investicijskimi vlaganji. Do konca leta 2027 želimo vsa naša maloprodajna mesta opremiti v skladu z visokimi standardi Skupine MOL. »Že lani smo začeli s prvimi rekonstrukcijami pretežno avtocestnih bencinskih servisov, letos sledijo prvi izven avtocestnega križa. Rekonstrukcija pomeni, da notranje prostore bencinskega servisa v približno 7 tednih povsem prenovimo, skladno s sodobnimi arhitekturnimi smernicami odprtih in svetlih prostorov, hkrati pa vključimo tudi celovito gastronomsko Fresh Corner ponudbo, v kateri sta paradna konja Fresh Corner kava in Fresh Corner hot dog. Že danes ponujamo oba produkta na več kot 60 bencinskih servisih v naši mreži, čeprav povsod prostori še niso skladni z našimi standardi,« je razložila Valerija Glavač. V Sloveniji med vsemi maloprodajnimi mesti v Skupini MOL v povprečju na bencinski servis prodamo največ Fresh Corner kav, tudi priljubljenost hot dogov strmo raste.

Ob tem pa se osredotočamo tudi na potrebe naših poslovnih strank. Na naših, za tovorna vozila specializiranih MOL Truck bencinskih servisih, ki se nahajajo v Lendavi, Mariboru, Sežani in Vrtojbi, omogočamo hitro točenje goriva, kar pomeni, da vozniki tovornjakov večje količine vrhunskega EVO goriva natočijo v najkrajšem možnem času, MOL Truck servisi pa so jim na voljo 24 ur na dan, saj se zavedamo, da je v transportu čas dobrina, ki šteje veliko.

Tudi v prihodnje bomo v MOL-u v Sloveniji prisluhnili odzivom naših cenjenih strank in našo ponudbo prilagajali njihovim potrebam, saj smo prepričani, da je to edina pot do dolgoročno uspešnega in stabilnega poslovanja.

VIR: MOL