Slovenski kolesarski šampion Tadej Pogačar se je pridružil globalni kampanji Združenih narodov za večjo varnost na cestah, katere glavni medijski partner je JCDecaux.
Slovenski kolesarski šampion Tadej Pogačar se je pridružil globalni kampanji Združenih narodov za večjo varnost na cestah, katere glavni medijski partner je JCDecaux.
Kampanja #MakeASafetyStatement poziva voznike, naj spoštujejo kolesarje, ne uporabljajo mobilnih telefonov med vožnjo in ne vozijo pod vplivom alkohola. Tadej Pogačar, ki je bil letos izjemno uspešen z zmago na Giru, Touru in svetovnem prvenstvu, je poudaril, da se kolesarji vsakodnevno soočajo z različnimi tveganji na cestah. »Ceste so moj delovni prostor, nevarnost pa je žal del realnosti. Skupaj lahko poskrbimo, da bodo ceste varnejše za vse,« je dejal.
Njegova podpora prihaja v tednu, ko je njegov tekmec Remco Evenepoel utrpel hude poškodbe zaradi nesreče z »dooringom« (situacija, v kateri voznik avtomobila nepričakovano odpre vrata neposredno pred kolesarjem, ta pa se zaleti vanje).
Močna medijska podpora
Kampanja bo s pomočjo znanih osebnosti, kot sta Naomi Campbell in Novak Đoković, do leta 2025 promovirala varnost v kar 80-ih državah, pri tem pa jim bo pomagal glavni medijski partner, ponudnik oglaševanja na prostem JCDecaux, pod okrilje katerega sodi tudi Europlakat.
VIR: MM