MOL v Sloveniji je pred kratkim predstavil novo funkcionalnost, ki jo omogoča njihova aplikacija MOL Move, o kateri smo se pogovarjali z Urško Vouri, vodjo programa zvestobe v MOL-u v Sloveniji.
MOL v Sloveniji je pred kratkim predstavil novo funkcionalnost, ki jo omogoča njihova aplikacija MOL Move, o kateri smo se pogovarjali z Urško Vouri, vodjo programa zvestobe v MOL-u v Sloveniji.
Tina Guček Novinarka Marketing magazina
Zdaj je zbiranje točk mogoče tudi v drugih državah, ki so članice Skupine MOL, kar med drugim pomeni, da lahko Slovenci točke zbiramo tudi na primer na hrvaških servisih INA.
MOL Move, program zvestobe Skupine MOL, sprejemajo na vseh bencinskih servisih MOL in INA po Sloveniji, kar pomeni, da je strankam na voljo na več kot 130 servisih. Gre za aplikacijo, v kateri nagrajujejo zvestobo svojih kupcev, saj ti točke pridobivajo praktično za vsak svoj nakup na servisu MOL oz. INA v Sloveniji. Kot pravi Urška Vouri, je bil projekt implementacije MOL Move v razširjeno slovensko mrežo izjemno zahteven projekt. »Trajal je od začetka letošnjega leta do konca julija in je za nas izjemno pomemben mejnik. Verjamemo pa, da je pomemben tudi za naše kupce, ki so, sodeč po izsledkih tržnih raziskav, zelo zadovoljni z našim programom zvestobe. V času implementacije so pokazali visoko mero potrpežljivosti in razumevanja, za kar se jim iskreno zahvaljujemo,« pravi.
SMILE & DRIVE je zamenjal MOL Move
V MOL Move se sicer lahko včlani vsak, ki na svoj mobilni telefon brezplačno prenese aplikacijo MOL Move, ki jo najde v trgovini z mobilnimi aplikacijami v svojem telefonu. Posameznik določi uporabniško ime in geslo, torej se registrira v aplikacijo in jo začne uporabljati. Za člane kluba zvestobe nekdanjega OMV, torej člane SMILE & DRIVE, ki se je konec julija poslovil s slovenskega trga, so ob registraciji pripravili posebno presenečenje. Če posameznik ob registraciji v aplikacijo MOL Move poveže številko svoje kartice SMILE & DRIVE, ga nagradijo z dodatnimi 400 točkami oz. mu glede na njegove pretekle nakupovalne navade pripišejo višji status v MOL Move.
»Ob skoraj vsakem nakupu na naših bencinskih servisih MOL in INA po Sloveniji nato stranke v mobilni aplikaciji MOL Move zbirajo točke, število zbranih točk pa člana uvrsti v enega od štirih statusov, in sicer zeleni, srebrni, zlati ali VIP status. S statusom so povezane ugodnosti in popusti, ki jih je deležna stranka pri svojih naslednjih nakupih, vključujejo pa tudi popuste na naše vrhunsko gorivo EVO,« pojasni sogovornica.
Slovenski kupci lahko v aplikaciji z nakupi na bencinskih servisih Skupine MOL po Evropi zbirajo točke, medtem ko lahko ugodnosti svojega statusa, koristijo izključno na bencinskih servisih MOL in INA po Sloveniji. »Mednarodni sprejem aplikacije MOL Move za stranko pomeni, da lahko z nakupi na bencinskih servisih Skupine MOL hitreje napreduje v višji status in je tako hitreje deležna dodatnih popustov in ugodnosti. Prvi podatki že kažejo, da Slovenci MOL Move najpogosteje uporabljamo na Hrvaškem, torej na bencinskih servisih INA pri naših južnih sosedih, sicer pa aplikacijo sprejemamo na bencinskih servisih MOL v Srbiji, Romuniji, na Češkem in Poljskem ter servisih Slovnaft na Slovaškem. Trenutno mednarodni sprejem ni omogočen na Madžarskem, kjer pa imajo člani MOL Move ob predložitvi kupona, ki ga najdejo v svoji aplikaciji, brezplačen vstop v toaletne prostore, saj si prizadevamo, da so vse poti članov MOL Move udobne,« pove sogovornica.
Člani se najbolj razveselijo ugodnosti pri nakupih
Sodeč po analizi nakupnih navad svojih kupcev, ki jih skrbno spremljajo, so ugodnosti pri nakupih različnih izdelkov in storitev tiste, ki člane MOL Move najbolj motivirajo za uporabo aplikacije. »Veseli nas, da stranke dobro sprejemajo našo ponudbo, s katero se odzivamo na njihove potrebe. Zagotovo so eden od pomembnih dejavnikov tudi popusti na goriva EVO, pri čemer bi izpostavila višino popusta na naša premium goriva EVO Plus, ki so med strankami zelo cenjena zaradi svojega dokazanega trojnega učinka. Zagotavljajo namreč večjo moč motorja, manjšo porabo in manj emisij. Skupaj s popustom pri vsakem litru, pri čemer je višina popusta odvisna od statusa, ki ga ima stranka, so naša premium goriva EVO Plus zagotovo najboljša izbira – tako za stranko kot tudi za njeno vozilo,« poudari Urška Vouri.
Slovenci smo naklonjeni digitalnim rešitvam
MOL Move je uporabnikom dosegljiv samo v digitalni obliki, saj so se v MOL-u že leta 2021 odločili za popolno digitalizacijo programa zvestobe. Kot pravijo, je digitalizacija pomenila velik preskok, a so bile povratne informacije strank pozitivne, kar dokazuje, da se tudi starejše generacije vse bolj digitalizirajo. »Osebno menim, da smo Slovenci naklonjeni različnim digitalnim rešitvam, čemur pritrjujejo tudi naši podatki. Kar 95 odstotkov vseh registracij v MOL Move je namreč opravljenih preko mobilne aplikacije, medtem ko je Skupina MOL v drugih državah zaznala nekoliko več odpora. Ves čas imamo pred seboj maloprodajno vizijo Skupine MOL, in sicer razširitev digitalne ponudbe z osnovnih produktov, torej goriva, hrane in drugih storitev, na povsem novo področje. Naš cilj je postati trgovec z blagom široke potrošnje in integriran, kompleksen ponudnik mobilnostnih storitev v regiji Srednje in Vzhodne Evrope,« pove Vourijeva.
Članek lahko v celoti preberete v Marketing magazinu oktober 2024, #520. Revijo lahko naročite na info@marketingmagazin.si.
VIR: MM