Slovenska turistična organizacija (STO) je v okviru letošnjih Dnevov slovenskega turizma organizirala že tretji dogodek IT Tour, ki je zbral akterje slovenskega turizma in strokovnjake s področja digitalizacije. Dogodek, ki se je osredotočil na prihodnost turizma skozi inovativno digitalno preobrazbo, je ponudil platformo za izmenjavo dobrih praks, vpogled v najnovejše trende digitalizacije in krepitev povezav med deležniki.

Slovenska turistična organizacija (STO) je v okviru letošnjih Dnevov slovenskega turizma organizirala že tretji dogodek IT Tour, ki je zbral akterje slovenskega turizma in strokovnjake s področja digitalizacije. Dogodek, ki se je osredotočil na prihodnost turizma skozi inovativno digitalno preobrazbo, je ponudil platformo za izmenjavo dobrih praks, vpogled v najnovejše trende digitalizacije in krepitev povezav med deležniki.

S širokim naborom strokovnih predavanj, praktičnih primerov in diskusij je IT Tour tudi letos pokazal, kako lahko digitalna orodja prispevajo k večji učinkovitosti in boljši organizaciji v turizmu ter omogočijo personalizirano in trajnostno izkušnjo za obiskovalce.

Dubravka Kalin, generalna direktorica direktorata za turizem na Ministrstvu za gospodarstvo, turizem in šport, je v uvodnem nagovoru dejala: »V turizmu je ključen osebni stik, stisk roke, pristen nasmeh. A hkrati smo v prelomnem trenutku, ko nam sodobne tehnologije marsikaj omogočajo. Priložnost imamo optimizirati svoje delo, postati bolj učinkoviti in bolj konkurenčni. Digitalne tehnologije človeka ne bodo kar tako zamenjale, jih pa moramo izkoristiti, da bomo bolj uspešni. Pri tem se moramo zavedati trendov – podatki na primer postajajo vse bolj dragoceni, hkrati pa se na ravni EU vzpostavlja zakonodaja, ki skuša urejati uporabo tehnologij, kot je umetna inteligenca. Digitalizacija je absolutno potrebna, seveda pa se je moramo lotiti s treznim premislekom.«

Mag. Maja Pak Olaj, direktorica Slovenske turistične organizacije, je navedla: »Na Slovenski turistični organizaciji na področju digitalizacije slovenskega turizma delamo konkretne korake, kot so izobraževanje deležnikov v sklopu Digitalne akademije in dogodka IT Tour, zagon virtualne asistentke Alme, ki jo poganja umetna inteligenca, ter vzpostavitev Nacionalnega informacijskega središča (NIS). Veseli pa me, da smo danes prisluhnili tudi uspešnim digitalnim zgodbam kar petih slovenskih destinacij in podjetij. IT Tour je odlična priložnost, da se učimo en od drugega, izmenjamo ideje in najdemo nov navdih.«

Več izjav in informacij o IT Tour 2024 najdete v medijskem središču STO.

VIR STO