Press clipping, ustanovitelj Zavoda Infohub Maribor, želi odpraviti medijsko nepismenost v Sloveniji
Tatjana Novak, Maribor, 19. 11. 2024Današnje mlade generacije so neprestano obdane z informacijami, ki prihajajo z vseh strani. Le redkim uspe iz globin izvleči na površje ideje in poti, ki bi jim pomagale osmisliti vsakodnevno rutino in zarisati poti, po katerih želijo stopati.
Pred kratkim me je mladi osebni trener vprašal, kdaj je pravi čas za širitev svojega posla in kako ambiciozno naj se loti tega. Zanimalo ga je tudi, kateri izdelki ali storitve bi se najbolje prodajali in v katero smer naj usmeri svoje podjetniške cilje. Povedal je, da ima občutek, da obvlada svojo stroko, vendar mu manjka fokus, ki bi ga vodil do cilja, o katerem razmišlja.
Včasih je sosed o sosedu vedel veliko več kot danes
Včasih je sosed o sosedu vedel veliko več kot danes, predvsem pa sta si bila največja opora v vsakdanjem življenju. Ta misel me je spodbudila, da sem mladega podjetnika popeljala v svet informacij, ki se jih danes lahko nauči iz različnih virov. To misel sem uporabila tudi kot motivacijo za sodelovanje na srečanju Kluba slovenskih podjetnikov (SBC), kjer sem se skupaj z Davidom Krambergerjem (Meisterwerk) in Markom Lukićem (Lumar), obema vrhunskima in uspešnima podjetnikoma, odzvala na povabilo in spregovorila o svojih izkušnjah. Ker sosedu želim pomagat. S tem, kar najbolje vem, kar delam vsak dan, že več kot trideset let.
"Ne iščimo bližnjic, ampak poti, ki nas vodijo do kritične presoje in jasnih odločitev. Prav je, da dvomimo, je pa prav tudi, da odločamo analitično, sistematično, naj bodo podatki čim bolj odločilen del naše presoje."
Najlažja pot pred pomembno odločitvijo, s katero se sooča mlad podjetnik, je da vsak dan začenja s Press Clippingom. Naj kvalitetno bere, raziskuje o posameznem področju, o svoji branži v kateri je, naj spoznava strokovnjake svojega področja, sliši komentarje, kdaj je pravi čas, da razširi svoj posel, naj si upa razumeti grafični prikaz uspešnih kazalnikov zdravega načina življenja ... Te informacije bodo na koncu odsevale njegov podjetniški razvoj, saj mu bodo pomagale ohraniti osredotočenost na smer, po kateri želi razvijati sebe in svoj posel.
Na novo informirani dobijo nov zalet
Trenutno se srečujemo z različnimi resničnostmi in dokler nas ne prevzamejo tehnologije, kot so razširjena in navidezna resničnost, moramo ohraniti široko razmišljanje. Ne iščimo bližnjic, ampak poti, ki nas vodijo do kritične presoje in jasnih odločitev. Prav je, da dvomimo, je pa prav tudi, da odločamo analitično, sistematično, naj bodo podatki čim bolj odločilen del naše presoje. Verjamete mi, na novo informirani dobijo nov zalet.
Saj veste, da govorim o 1264 spletnih portalih, 527 tiskanih medijih (časopisi, revije, oglasi), 657 radijskih in televizijskih terminih, vseh družbenih omrežjih, 81 podcastih? Govorim o vaši zakladnici odločitev. Konec koncev, ste tudi vi del nje. Dajte končno tudi nekaj imeti od nje.
Vsekakor ste vedno dobrodošli pri nas; skozi pogovor morda odkrijete nove rešitve in poti za vaše izzive.
Tatjana Novak
VIR: Press Clipping