Trgovska veriga Lidl pogosto na igriv način posnema znane blagovne znamke in ob tem ponudi cenovno ugodnejše alternative; letos so se odločili za posnemanje Coca-Cole in njenega božičnega tovornjaka rdeče barve.
Trgovska veriga Lidl pogosto na igriv način posnema znane blagovne znamke in ob tem ponudi cenovno ugodnejše alternative; letos so se odločili za posnemanje Coca-Cole in njenega božičnega tovornjaka rdeče barve.
Lidl je za letošnje božične praznike našel navdih pri Coca-Coli in njenem slavnem rdečem tovornjaku. Lidlov 15-tonski rdeči tovornjak Freeway Cola (njihova alternativa gazirane pijače) bo obiskal devet mest po Veliki Britaniji (Dundee, Harrogate, Hull, Nottingham, Wolverhampton, Wrexham, Luton, Bournemouth in Southampton), kjer bo izpolnjeval praznične želje, podaril več kot 2.000 škatel daril in delil hrano. Po koncu turneje bodo obiskovalci še vedno lahko oddali svojo »božično željo«, Lidl pa bo nekaj izbranih tudi uresničil.
Ob tem so predstavili tudi božični oglas, v katerem Lidlov zaposleni vozi bleščeč rdeč tovornjak, da bi ljudem prinesel tovore »praznične čarovnije po ugodni ceni«.
Joanna Gomer, direktorica marketinga za Lidl Velika Britanija, je ob tem komentirala: »Želimo vračati družbi in naš nov tovornjak Freeway je prava pot, da se lokalnim skupnostim približamo prav do njihovega srca. Z obiskom devetih mest po državi bomo podarjali škatle z darili, brezplačne božične nakupe hrane ter izpolnjevali želje in uresničevali sanje.«
VIR: MM