Letošnje leto je na področju družbene odgovornosti pri HOFERju v znamenju okroglih obletnic in številk. Obeležujejo namreč kar dve desetletnici – tako trajnostne pobude Danes za jutri kot tudi sodelovanja s programom Botrstvo.

Letošnje leto je na področju družbene odgovornosti pri HOFERju v znamenju okroglih obletnic in številk. Obeležujejo namreč kar dve desetletnici – tako trajnostne pobude Danes za jutri kot tudi sodelovanja s programom Botrstvo.

Kratek opis akcije: Programu Botrstvo so skupaj s kupci darovali že več kot milijon evrov. V sodelovanju z agencijo Saatchi & Saatchi Ljubljana v večfazni kampanji predstavljajo glavne tematske sklope, na družbenih omrežjih tudi s pomočjo napovedovalca in humorista Roka Škrlepa. 

»Verjetno si leta 2014 nihče ni predstavljal, kakšne razsežnosti bo doseglo sodelovanje s programom Botrstvo. Izjemno smo ponosni, da nam je prav v sklopu desetletnice uspelo preseči tudi več kot milijon evrov za podporo otrok iz programa Botrstvo v Sloveniji,« povedo pri trgovcu in se spominjajo številnih dobrodelnih projektov, ki so prispevali h končni vsoti.

Med drugim botrovanje vseh HOFERjevih trgovin, Nasmeškotek, Vrečka dobrote, 1, 2, 3, GREMO!, FerFud, prodaja dobrodelnih izdelkov, kot so medvedki, pisala, ročne lutke ... Pred dvema letoma pa je HOFER ustanovil še Sklad SKUPAJ za FER otroštvo in vanj letos prispeval 65.000 evrov. V okviru tega sklada pomagajo otrokom iz programa Botrstvo v vseh fazah odraščanja – od malčkov do dijakov.

Njihova družbena angažiranost pa se ne konča pri podpori otrok: »Ob Botrstvu zaznamuje leto 2014 tudi začetek trajnostne pobude Danes za jutri, v okviru katere smo uvedli številne ukrepe, izboljšave in trajnostne projekte. Pri tem so ključne teme okolje in varstvo podnebja, družba, dobavna veriga, kupci ter naše sodelavke in sodelavci,« pravijo.

Elementi akcije: zunanje in spletno oglaševanje, tiskani oglasi, komunikacija na družbenih omrežjih, spletna stran, sodelovanje z vplivneži preko družbenih omrežij

Predstavnice naročnika: Tamara Buh, Katja Kolman, Mojca Kastelec in Maša Čarni

Direktorica naročnika v agenciji: Špela Petač

Vodja projekta v agenciji: Vitan Hodnik

Tekstopisec: Zmago Žnidaršič 

Izvedbeno oblikovanje: Sanja Biščan in Robert Lupše

Umetniški direktor (splet in video): Matjaž Škufca

Medijski zakup: GroupM

Začetek kampanje: september 2024

Drugi sodelavci pri projektu: Rok Škrlep, Rebeka Simonič Fink in hčerkica Ana

VIR: MM