Lidl Slovenija je del mednarodne skupine Lidl, ki je trenutno prisotna v 32-ih državah po svetu, ima skupno preko 11.550 trgovin in zaposluje več kot 340 tisoč ljudi.

Lidl Slovenija je del mednarodne skupine Lidl, ki je trenutno prisotna v 32-ih državah po svetu, ima skupno preko 11.550 trgovin in zaposluje več kot 340 tisoč ljudi.

Letos praznuje svojo petnajstletnico in ob tej priložnosti so se ozrli v pretekla leta in se spomnili na pomembne prelomnice in oglaševalske akcije v njihovi navdihujoči preteklosti.

Svojih prvih 15 trgovin je Lidl Slovenija odprl 29. marca 2007, v istem letu pa jih je sledilo še trinajst. »Prodajali bomo le to, kar bi tudi sami kupili. In ker sebi privoščimo le najboljše, bomo tudi kupcem privoščili le najboljše, smo pred 15 leti sporočali o naši ponudbi. Tega se držimo še danes,« pravijo ob obujanju spominov na leto 2007.

V poldrugem desetletju so doživeli veliko preobrazb. Podjetje že od svojega prihoda na slovenski trg stremi k ustvarjanju stimulativnih pogojev za delo in beleži rast poslovanja ter pospešen razvoj, ki se odraža v odnosu do zaposlenih, kupcev, dobaviteljev ter kakovostni ponudbi izdelkov lastnih in priznanih blagovnih znamk. Obenem vseskozi uresničujejo tudi načela trajnostnega razvoja in delovanja. Danes so na slovenskem trgu prepoznani kot zaupanja vreden partner – tako za svoje kupce kot tudi poslovne partnerje. »Naši izdelki vsako leto prejemajo priznanja kakovosti, predvsem v skupinah sadja in zelenjave, pekovskih, mlečnih in mesnih izdelkov pa tudi kozmetike. Ves čas krepimo tudi ponudbo slovenskih izdelkov, zadnja leta pa veliko pozornosti posvečamo tudi trajnosti in družbeno odgovornim projektom. Obenem krepimo zavezo dobrega zaposlovalca, skrbimo za dobro počutje svojih sodelavcev in jim nudimo številne ugodnosti,« pravijo naši sogovorniki iz Lidla Slovenija.  

TOP ZAPOSLOVALEC

Že štiri leta po odprtju prve trgovine so zaposlovali 1000 ljudi, danes pa jih zaposlujejo že več kot 1.900, zato se trenutno s 64-imi trgovinami uvrščajo med večje trgovce v Sloveniji. Vseskozi si na izzivov polnem trgu zaposlovanja prizadevajo krepiti vlogo odgovornega in konkurenčnega delodajalca. To dokazujejo z različnimi aktivnostmi, programi za zaposlene (že leta 2012 so na primer začeli s projektom »Promocija zdravja na delovnem mestu«, ki je v desetih letih delovanja prerasel v celostno strategijo za dobro počutje, wellbeing), grajenjem odprte kulture in stimulativnim plačilom ter zagotavljanjem dobrih delovnih pogojev, ki jih vseskozi nadgrajujejo. Tako so že pred približno desetletjem med drugim uvedli koncept mentorstva in botrstva za novozaposlene, preko kanalov, kot sta intranet in interni časopis, začeli krepiti interno komunikacijo z zaposlenimi, danes imajo tudi lastno aplikacijo za komunikacijo z zaposlenimi, prejeli pa so tudi osnovni certifikat Družini prijazno podjetje (tri leta pozneje pa še polni certifikat Družini prijazno podjetje). S svojo komunikacijo in programi Lidl Slovenija uspešno naslavlja tudi mlade, da pri njih začnejo svojo karierno pot. Med drugim ima vzpostavljena program Trainee – karierni začetnik in interni program za študente – Študent+, ki je bil zastavljen z zavedanjem, da lahko študentsko delo, kljub odlični odskočni deski za prihodnost, mnogim predstavlja velik izziv.
Družini prijazno podjetje in prilagodljiv delovni čas sta pomembni prednosti zaposlitve v Lidlu Slovenija.

Poleg tega razvijajo kadrovske projekte in prakse, ki spodbujajo razvoj zaposlenih, prispevajo k zavzetosti in gradnji dolgoročnih vezi. Velik poudarek dajejo usposabljanju, neprestanemu učenju, razvoju kariernih poti in vzpostavitvi trdne kulture podjetja, ki temelji na skupnih vrednotah: uspešnosti, dinamičnosti, skrbnosti, poštenosti ter povezanosti. Ob 15. obletnici so uvedli tudi t. i. Lidlovo 36-ko. Za delovna mesta prodajalec, skladiščnik in viličarist so določili 36-urni delovni teden kot polni delovni čas. Tako je delovni teden prodajalcev in skladiščnikov krajši od siceršnje prakse zaposlovanja za polni delovni čas, pokojninska doba pa bo priznana enako kot pri 40-urnem delovnem delovnem tednu.

»Svoja prizadevanja na področju zadovoljstva dokazujemo tudi z mednarodnim certifikatom »Top Employer Slovenija« in »Top Employer Europe«, ki smo ga prejeli v letih 2017, 2018 in ponovno v letu 2022. Certifikat podeljuje uveljavljena mednarodna neodvisna ustanova Top Employers Institute, prejmejo pa ga podjetja, ki s svojimi kadrovskimi praksami, razvojnimi programi za zaposlene ter skrbjo za pozitivno in prijetno delovno okolje izstopajo v svetovnem merilu,« pove Tina Poje, vodja kadrovanja in odnosov z zaposlenimi v Lidlu Slovenija.

Vsekakor je Lidl Slovenija zaposlovalec, ki iskalcem zaposlitve nudi nemalo kariernih priložnosti, kar zajema tako prve zaposlitve ali pa obogatitve dosedanjih kariernih dosežkov posameznika. Z razvejano organizacijsko strukturo namreč podjetje predstavlja stičišče mnogih delovnih mest, ki pa so si, ne glede na skupen okvir, med seboj popolnoma različna. V namen nenehne prisotnosti na trgu zaposlovanja so v letu 2022 vzpostavili tudi Orbito priložnosti – aktivno bazo kandidatov (orbita-priloznosti.lidl.si), ki zainteresiranim posameznikom omogoča vključitev preko registracijskega vprašalnika.

STAVIJO NA ODPRTOST IN TRANSPARENTNOST

Vse to so tematike, ki jim omogočajo veliko priložnosti za raznolike komunikacijske aktivnosti, ki jih prilagajajo tudi novim, inovativnim orodjem. Pravijo, da je največja sprememba zagotovo ta, da so predvsem v korporativnem komuniciranju postali dober sogovornik, saj stavijo na odprtost in transparentnost. Poleg klasične komunikacije z mediji, komuniciranja s kupci preko oglaševalskih akcij in komunikacije na prodajnem mestu upravljajo več lastnih spletnih strani ter profilov na vseh pomembnejših družbenih omrežjih, kjer sodelujejo tudi z najrazličnejšimi spletnimi vplivneži. »Če povzamemo, lahko bi rekli, da preko kakovostnih in relevantnih vsebin gradimo skupnost tako s kupci kot tudi dobavitelji, humanitarnimi organizacijami, poslovnimi partnerji, lokalnimi skupnostmi ter drugimi deležniki,« pove Tina Cipot, vodja korporativnega komuniciranja v Lidlu Slovenija.  

Ker v središče svoje dejavnosti vedno postavljajo kupce, se držijo preprostega načela: nuditi najvišjo kakovost po ugodnih cenah in s ponudbo več kot 2.300 izdelkov lastnih ter priznanih blagovnih znamk zadovoljiti vsakdanje potrebe slehernega kupca. Sodelujejo s skoraj 300 domačimi dobavitelji, z mnogimi med njimi že vseh 15 let.

Pomembna zaveza je zanje podpora lokalnim proizvajalcem in dobaviteljem, saj vedo, da je slovenskemu kupcu pomembno, da lahko v svoj nakupovalni voziček odloži izdelke, ki izvirajo iz lokalnega okolja. S tem se seveda krajšajo tudi dobavne poti, številni dobavitelji pa tako dobivajo priložnost za rast.

ŽITOV KRUH NAVDUŠIL KUPCE NA KANARSKIH OTOKIH

Leta 2015 so izvedli prvi natečaj Lidlove Lojtr'ce domačih, s katerim je svojo pot začelo veliko manjših slovenskih proizvajalcev. Obenem se domačim blagovnim znamkam zahvaljujoč mednarodni vpetosti Lidla Slovenija odpirajo vrata na tuje trge. Številni so namreč po zaslugi uspehov med Lidlovimi kupci v Sloveniji svojo priložnost dobili tudi v tujini. Med njihovimi najbolj odmevnimi zgodbami o uspehu v tujini sta podjetji Incom in Žito. Žitove dobrote danes razvajajo kupce v več kot 15-ih Lidlovih državah, prvi Žitov izdelek, ki je leta 2010 odpotoval v tujino, pa je bilo stoletno pecivo. Sledili so še drugi izdelki, srca kupcev v Lidlovih trgovinah doma in celo na Kanarskih otokih pa je osvojil Žitov ajdov kruh z orehi. Tudi podjetje Incom, ki slovi predvsem po svojih sladoledih, že dobro desetletje izvaža večino svoje proizvodnje, sodelovanje z njimi pa je bil zanje še posebej velik korak, saj danes prodajajo svoje izdelke na Lidlovih policah v kar 26-ih državah.

»NAŠE NAM PAŠE«

V Lidlu Slovenija z mnogimi projekti že vrsto let spodbujajo rast slovenskega  gospodarstva, soustvarjajo lokalne kulinarične zgodbe in skrbijo, da slovenska tradicija živi in se razvija. Leta 2018 so v svojo ponudbo vključili izdelke lokalnih pridelovalcev, ki predstavljajo stičišče slovenske tradicije in sodobnih kulinaričnih smernic. Izbor teh izdelkov, ki se jih slovenski kupci spominjajo oziroma jih prepoznavajo kot pristne domače, prodajajo pod imenom »Naše nam paše«.

Vse izdelke »Naše nam paše« proizvajajo skrbno izbrani  in preverjeni slovenski dobavitelji, saj so v Lidlu zastavili enotne kriterije za uvrstitev izdelka v to ponudbo. To pomeni, da mora izdelek izpolnjevati vsaj enega od naštetih kriterijev: imeti mora stoodstotno slovensko poreklo (sestavine so v celoti slovenskega porekla, izdelek pa je proizveden v Sloveniji), izdelan mora biti iz večinsko slovenskih osnovnih sestavin (osnovna sestavina je tista, ki predstavlja več kot 50 odstotkov izdelka ali pa jo potrošnik povezuje z imenom izdelka in mora biti iz Slovenije), izdelan mora biti po tradicionalni recepturi (izdelki z zaščiteno geografsko označbo (ZGO) ali drugo vrsto certifikata (npr. zajamčena tradicionalna posebnost), pomembna je višja kakovost izdelkov s slovenskim značajem/tradicionalni slovenski izdelki (izdelki s posebnim načinom proizvodnje, sušenja, zorenja in izdelki, ki so tipični/tradicionalni za Slovenijo, čeprav nimajo geografske označbe).

»Znamka Naše nam paše za zdaj združuje približno sto prehranskih izdelkov, še posebej pa smo ponosni na izvrsten izbor svežega mesa s 100-odstotno slovenskim poreklom,« izpostavi Rok Gabrovšek, vodja področja nabave prehranskih izdelkov v Lidlu Slovenija.    
Znamčenje tovornjaka z Lidlovo blagovno znamko »Naše nam paše«, ki že več let podpira kakovostne izdelke lokalnega porekla.

TRAJNOST JE DEL NJIHOVEGA GENSKEGA ZAPISA

Že od ustanovitve družbe Lidl Slovenija je del genskega zapisa podjetja trajnost; do kupcev, okolja, družbe in ne nazadnje zaposlenih. Skupaj z zaposlenimi tudi na mnogih drugih področjih orjejo ledino, njihova vizija in poslanstvo pa sta oblikovana z mislijo na boljši svet, ki ga želijo ustvarjati z zgledom. Med vidnejšimi dosežki izpostavijo, da so bili prvi trgovec v Sloveniji, ki se je odločil za umik plačljivih plastičnih vrečk, opustitev prodaje celotne pirotehnike in kot prvi napovedal umik jajc iz baterijske reje. Šli pa so tudi korak dlje, saj so od konca leta 2019 na policah Lidla Slovenija vsi izdelki lastnih blagovnih znamk, ki vsebujejo jajca kot sestavino, proizvedeni iz jajc z minimalnim standardom hlevske reje.

Konec leta 2017 so se priključili projektu Donirana hrana Zveze Lions klubov Slovenije, v okviru katerega presežno hrano, ki ostaja v trgovinah po zaprtju, podarijo pomoči potrebnim. Konec leta 2019 so hrano donirali iz 17-ih trgovin, danes pa je v projekt vključenih že 38 trgovin; poleg Lionsov pa sodelujejo še z drugimi humanitarnimi organizacijami po Sloveniji (gre predvsem za kruh in pekovske izdelke, jajca, mlečne izdelke, suhi program, sadje in zelenjavo). V minulem letu so iz tega naslova donirali več kot 240 ton hrane.

Pri postavitvi logističnega centra v Arji vasi (leta 2019), ki sodi med najsodobnejše v Evropi, so pridobili tudi certifikat za trajnostno gradnjo Leed Gold, ki je prvi tovrsten certifikat v Sloveniji. Prav tako so marca 2022 prešli na uporabo 100-odstotno zelene električne energije na vseh lastniških lokacijah. Tako so svoj ogljični odtis zmanjšali za kar 86 odstotkov (v primerjavi z letom 2019).

So tudi prejemniki mednarodno priznanega certifikata ISO 50001, ki ocenjuje sistem upravljanja z energijo. Tehnična strokovna organizacija DEKRA je s podelitvijo certifikata potrdila, da v Lidlu Slovenija energetsko učinkovito upravljajo s svojimi nepremičninami. »Zadnja potrditev, da smo na pravi poti, pa je tudi certifikat Green Star za trajnostno poslovanje in podnebno ukrepanje v Sloveniji, ki kaže, kje na poti zelene preobrazbe se posamezno podjetje trenutno nahaja. Prejetje maksimalnega števila zvezdic dokazuje, da je trajnost zapisana globoko v naš DNK,« ponosno izpostavi sogovornica Tina Cipot.

»TRAJNO = SIJAJNO«

Lani so izdali tudi prvo trajnostno poročilo, saj pravijo, da verjamejo v majhne korake. »Ko se seštejejo, namreč pripomorejo k velikim spremembam. Ker je treba nekje začeti, smo začeli pri sebi,« poudarijo. S trajnostnim poročilom so prvič dobili zgoščen pregled nad tem, koliko so v zadnjih dveh letih dosegli na področju družbene odgovornosti in trajnostnega razvoja. Objava prvega trajnostnega poročila za poslovni leti 2018 in 2019 na enem mestu celovito in sistematično predstavlja prizadevanja podjetja na področju upravljanja družbene odgovornosti ter trajnostnega razvoja. Obsežen dokument razkriva ključne informacije o ekonomskih, okoljskih, družbenih in upravljavskih pristopih ter ciljih in dosežkih podjetja. Trajnostno poročilo z naslovom »Trajno = sijajno« je bilo pripravljeno v skladu z mednarodnimi smernicami trajnostnega poročanja GRI (Global Reporting Initiative). V duhu koncepta trajnosti je bilo poročilo kreativno zasnovano v »paper art« tehniki, v večini ustvarjeni iz odpadne embalaže Lidlovih izdelkov, deležnikom pa je na voljo zgolj v elektronski različici. Objavo trajnostnega poročila je spremljala tudi komplementarna integrirana komunikacijska kampanja.

AKTIVNI NA ŠTEVILNIH PODROČJIH

Trenutno so na poti k vzpostavitvi podnebne strategije, prve korake k ogljični nevtralnosti pa so s preklopom na 100-odstotno zeleno energijo na svojih nepremičninah že naredili. Na strehah svojih lokacij postavljajo sončne elektrarne, kupce pa pri njihovih trajnostnih korakih podpirajo tudi tako, da ob trgovinah gradijo električne polnilnice. V ponudbo vključujejo vse več izdelkov s certificiranimi surovinami, tako je denimo od konca leta 2020 certificiran ves kakav v Lidlovih izdelkih lastnih blagovnih znamk. Na področju plastike so se že leta 2018 zavezali, da bodo do leta 2025 za petino zmanjšali delež plastike v embalažah izdelkov lastnih blagovnih znamk, do leta 2025 pa bodo dosegli, da bodo vse embalaže izdelkov lastnih blagovnih znamk v največji možni meri primerne za recikliranje. Že leta so aktivni tudi na področju preprečevanja zavržene hrane, kjer izvajajo sistemske rešitve znotraj podjetja, obenem pa skupaj s partnerji, programom Ekošola in Ekologi brez meja, ozaveščajo javnost o načinih zmanjševanja zavržene hrane.

PONOSNI PODPORNIKI ŠPORTNIKOV

So tudi dolgoletni podporniki Zveze za šport invalidov – Slovenskega paralimpijskega komiteja (Zveza ŠIS-SPK). Verjamejo, da lahko še tako mala gesta ob pravem času nekomu spremeni trenutek v življenju na bolje. Prav tako menijo, da je uspeh namenjen vsem nadarjenim in prizadevnim športnicam ter športnikom. Zato so v letošnjem letu postali sponzor Rokometne zveze Slovenije in obenem tudi platinasti sponzor ženske članske reprezentance. S podporo slovenski ženski reprezentanci želijo opozoriti na emancipacijo žensk v športu, kjer je ženskam večinoma namenjene manj podpore in medijske pozornosti, kot ju dobijo njihovi moški kolegi.

Skupaj z Zvezo ŠIS-SPK so na uspešne slovenske parašportnike opozorili z oglaševalsko akcijo »Nič mi ne manjka«, ki so jo zasnovali v sodelovanju z agencijama Taktik in Luna \TBWA. Navdih zanjo je bil nekdanji paralimpijski zvezdnik Darko Đurić, ki je v intervjuju za Delo z novinarko Vesno Milek dejal: »Nikoli se nisem počutil, da mi kaj manjka«. Akcija je bila lani velika zmagovalka nagrad SPORTO, saj je poleg nagrade za projekt najboljšega športnega sponzorstva postala tudi najboljši slovenski projekt, na evropskem festivalu ESA Awards (European Sponsorship Association) pa je v kategoriji ESA Best of Europe osvojila srebrno nagrado.

NAGRADE NISO KLJUČNI MOTIVATOR, JIH JE PA LEPO DOBITI

Pravijo, da nagrade zanje sicer niso najpomembnejše oz. niso njihov ključni motivator. »Je pa vedno lepo prejeti nagrado, ki dokazuje, da smo na pravi poti. Vsaka nagrada je namreč priložnost, da proslavimo delo, za katerega je zaslužna vsa ekipa. Vsaka nominacija ali nagrada npr. na SOF-u ali v okviru »Employer Brand Adria« nosi svoj pomen in svojo vrednost. Vseeno pa je najpomembnejše prepoznati trud sodelavcev, kar šteje največ, saj vpliva na motivacijo zaposlenih in še večjo povezanost ekipe pri #teamlidl,« pove Anita Srac, vodja marketinga v Lidlu Slovenija. Kot eno od nagrad, ki jim predstavlja pomembno prelomnico, omeni nagrado WEBSI za najboljšo vplivnostno strategijo, »saj je vanjo vloženega veliko dela in sredstev. Od navdiha do realizacije – gre za trud, ki ga kot ekipa vlagamo v soustvarjanje komunikacije z našimi vplivneži.«

»VSAKA OGLAŠEVALSKA AKCIJA JE NOV KORAK PRI RAZVOJU BLAGOVNE ZNAMKE«

Vsaka oglaševalska akcija Lidla Slovenija je usklajena z aktualnimi potrebami njihovih kupcev, predvsem pa vedno izhaja iz vrednot blagovne znamke Lidl. Pri vsakem snovanju nove kampanje poskrbijo, da so z njo podprti njihovi strateški cilji, predvsem pa mora biti celotni sodelujoči ekipi kar se da preprosto razumljivo, zakaj ustvarjajo določeno kampanjo, kaj si želijo z njo doseči in na kakšen način želijo tako blagovna znamka kot vsi vpleteni napredovati oz. rasti s to kampanjo. »Vsaka ustvarjena oglaševalska akcija je pravzaprav nov korak pri razvoju blagovne znamke, saj obogati njen komunikacijski kapital in posledično poveča njeno priljubljenost med potrošniki,« so prepričani naši sogovorniki.

Posledično vedno izhajajo iz značaja blagovne znamke Lidl, podpirajo oz. spodbujajo izvirne ideje, ki izhajajo iz njih samih, obenem pa si za mejnike postavljajo globalne primere dobrih praks. Ob tem seveda niso osredotočeni zgolj na primere iz trgovske panoge, temveč poskušajo gledati čim bolj široko, zvedavo in neobremenjeno.

BREZ DOBRE EKIPE NI DOBRIH KAMPANJ

V Lidlovi marketinški ekipi je trenutno 20 sodelavcev in sodelavk, v širšem pomenu besede pa so del ekipe tudi zunanji sodelavci. »Marketinški oddelek sestavljajo strokovne kompetenčne ekipe, ki so zelo agilne, saj posamezniki iz različnih ekip med seboj dobro sodelujejo ter se dopolnjujejo pri ustvarjanju komunikacijskih aktivnosti z agencijami oz. zunanjimi partnerji. Izpostaviti velja dve največji ekipi – interno produkcijo oz. oblikovanje promocijske komunikacije, ki jo vodi Miha Horvat, ter digitalni marketing in upravljanje družbenih omrežji, ki jo vodi strokovnjakinja za digitalni marketing Tanja Knez. Tanja je odgovorna za digitalno oglaševanje, komunikacijo na družbenih omrežjih, vplivnostni marketing ter lastne digitalne kanale in njihov razvoj,« pove Anita Srac.

Izpostavi tudi ekipo za marketinško strategijo, za katero pove, da morda še najbolj združuje oz. uravnava njihovo (eksterno) komunikacijo: »Skrbi za integriranost komunikacijskih kampanj, implementacijo strateško relevantnih elementov oz. gradnikov blagovne znamke v komunikacijske aktivnosti, posledično pa je vedno prisotna ob vsakem začetku oz. osnutku nove kampanje – ko je ta le bolj ali manj neoprijemljiva ideja. Za konec naj omenimo še medijsko ekipo, v kateri sta trenutno dva posameznika in ki bo od naslednjega leta dalje poleg medijskih strategij in zakupa skrbela tudi za naša sponzorstva.«

Pri snovanju oglaševalskih akcij sodelujejo z več agencijami, ki so specializirane za različna področja, zato so njihova strokovna mnenja, napotki in pomoč (glede na posamezno področje) zelo dobrodošla in pomembna za njihovo delo oz. doseganje ciljev. Pri poslovnem sodelovanju so zanje najpomembnejši zaupanje, upoštevanje in medsebojno razumevanje. Kot vodilno agencijo po številu projektov zadnjih dveh let omenijo kreativno agencijo Yin + Young Ljubljana, redno pa sodelujejo tudi z digitalno agencijo DROM Agency, produkcijama AX in Sloboda, agencijo Ikona, njihovo dolgoletno medijsko agencijo OMD, slovensko agencijo za učinkovitostni marketing BidBid, komunikacijsko agencijo Taktik, Miss Moose Studio, agencijama Luna \TBWA in Escapebox in še kakšno.  

»PREPROSTO LIDL«

V sklopu jubileja je nastala tudi dokumentarna serija »Preprosto Lidl«, ki je verjetno požela največjo pozornost. Dokumentarna serija je sestavljena iz treh delov: »Naša ekipa«, »Naši dobavitelji« in »Naša odgovornost«, vsak del pa predstavlja enega od treh ključnih stebrov njihove poslovne strategije. »Integrirana oglaševalska akcija v formatu avtentične in simpatične dokumentarne serije je pri potrošnikih zagotovo okrepila prepoznavnost Lidla tako na ravni blagovne znamke kot tudi delodajalca. S to kampanjo smo pravzaprav želeli odpreti vrata Lidla in kupcem ponuditi vpogled v naš vsakdanjik – v naše delovanje, vrednote in s tem povezane aktivnosti. Obenem smo želeli potrošniku predstaviti realne osebe oz. obraze Lidla Slovenija, pa tudi naše poslovne partnerje oz. dobavitelje, s katerimi sodelujemo. Naš primarni strateški cilj je bil dvigniti raven zaupanja v Lidl kot blagovno znamko in v Lidl Slovenija kot podjetje pri kupcih, zaposlenih in zainteresirani javnosti,« pove Anita Srac.

Na vprašanje, katera oglaševalska akcija je bila najbolj učinkovita, pa pove, da je bila to komunikacijska platforma »Tvoja izbira«, s katero so utrdili percepcijo Lidlove veganske, bio in vegetarijanske ponudbe, kot tudi izdelkov brez laktoze ali glutena ter izdelkov z visoko vsebnostjo beljakovin. Učinkovitost omenjene platforme med drugim potrjuje dejstvo, da bi jo želele implementirati tudi druge države znotraj skupine Lidl, saj imajo trenutno veliko zanimanja iz tujine. Vse kaže na to, da se bo komunikacija kmalu prilagodila za Lidl Bolgarija, kar predstavlja začetek širjenja v Sloveniji ustvarjene komunikacijske platforme na tuje trge.

Prvi del dokumentarne serije »Preprosto Lidl« predstavlja Lidlovo ekipo, ki je zaslužna, da je Lidl Slovenija danes ne samo eden od največjih trgovcev, temveč tudi eden od najboljših delodajalcev pri nas.
Drugi del dokumentarne serije »Preprosto Lidl« je posvečen Lidlovim dobaviteljem. Tistim, ki skrbijo, da so na njihovih policah izdelki, ki jih imajo kupci najraje.

KAKO NAPREJ?

Ob obujanju spominov na uspehe preteklih let se seveda utrne tudi misel, kako naprej in kakšni so načrti za prihodnost. V Lidlu Slovenija pravijo, da bodo še naprej usmerjeni v rast svoje mreže poslovalnic in zagotavljanje kakovosti izdelkov po najboljši ceni. Pripravljajo številne komunikacijske aktivnosti, sledili bodo svojim zavezam pri skrbi za boljši svet in ne nazadnje – tako kot doslej se bodo trudili zagotavljati varna in konkurenčna delovna mesta za svoje zaposlene. Pri tem ostajajo zvesti svoji zavezi »Preprosto več za vas«.
Gifi in Gif nalepke so se v času kampanje uvrstili na lestvico TOP 20 gifov na Lidlovem Giphy profilu.
 

Članek je bil izvorno objavljen v tiskani reviji Marketing magazin, januar-februar 2023, #499-500. Revijo lahko naročite na
info@marketingmagazin.si.

VIR: MM