Eurospin je v sodelovanju z agencijo Yootree zasnoval kadrovsko akcijo »Radi delamo, radi živimo«, ki ciljnim javnostim predstavlja kadrovske priložnosti.
Kratek opis akcije: »V njej s svežim kreativnim pristopom podajamo ključne prednosti dela v trgovinah Eurospin in poudarjamo uravnoteženost dela in prostega časa, ki ga omogočamo svojim zaposlenim. Zabavna komunikacijska kampanja se ne naslanja na ustaljene zgodbe, temveč na sodoben, dinamičen in izviren način predstavi delo v Eurospinu in hkrati zgodbo prepleta s poslanstvom, vrednotami in kakovostjo blagovne znamke,« pravijo v Eurospinu. Hkrati poudarjajo, da verjamejo, da je pozitivno vzdušje ključ do dobro opravljenega dela. In prav takšna je tudi ta kampanja, ki vsem sporoča, da zaposleni v Eurospinu radi delajo, a da radi uživajo tudi življenje in prosti čas.
Elementi akcije: spletno oglaševanje, oglaševanje na družbenih omrežjih, lastni kanali, radijski oglasi
Predstavnice naročnika: Natalija Pagon, Nika Mavrič in Teja Sosolič
Vodja projekta: Renata Šestič
Kreativni direktor: Tomaž Apohal
Tekstopisec: Žan Rus Fink
Umetniški direktor: Ivor Bogunić
Oblikovalka: Neža Pavrič
Izvedbeni oblikovalec: Jože Martinčič
Produkcijska hiša: Idejalisti
Režiser: Nikolaj Vodošek
Fotograf: Jan Čermelj
VIR: MM