Regijski zmagovalec letošnjega Okvira pomoči je slovenska aplikacija Krožnik, ki povezuje potrošnike z restavracijami, kavarnami in pekarnami z namenom reševanja problematike zavržene hrane.

Regijski zmagovalec letošnjega Okvira pomoči je slovenska aplikacija Krožnik, ki povezuje potrošnike z restavracijami, kavarnami in pekarnami z namenom reševanja problematike zavržene hrane.

V NLB Skupini so v okviru četrte sezone projekta Okvir pomoči iskali inovativna podjetja in projekte, ki izboljšujejo in bogatijo našo družbo ter rešujejo izzive, kot so pretirana uporaba digitalnih tehnologij med mladimi, medvrstniško nasilje, kršitve človekovih pravic, enakost spolov in revščina. Prejeli so 272 prijav z vseh trgov, kjer skupina posluje, torej iz Slovenije, Bosne in Hercegovine, Črne gore, Kosova, Severne Makedonije in Srbije. Med njimi je mednarodna žirija izbrala tri regionalne zmagovalce.

ZA ČIM MANJ ZAVRŽENE HRANE

Regijski zmagovalec letošnjega Okvira pomoči je aplikacija Krožnik iz Slovenije, ki povezuje potrošnike z restavracijami, kavarnami in pekarnami z namenom reševanja problematike zavržene hrane. V trgovinah s hrano v Sloveniji vsako leto zavržemo okoli 150.000 ton hrane. Podjetje, ki bo prejelo nagrado, je razvilo aplikacijo za povezovanje potrošnikov z različnimi gostinskimi obrati, ki imajo ob koncu dneva presežek hrane. Ta odvečna hrana je pogosto popolnoma užitna, vendar lahko ostane neprodana in zavržena, kar prispeva h globalnemu problemu zavržene hrane. Aplikacija prikazuje sezname razpoložljivih viškov živil podjetij v vaši bližini po znižanih cenah, razvrščenih v tako imenovane »vrečke presenečenja«. Uporabniki lahko raziskujejo te sezname in izberejo skupino izdelkov po svojih željah. Ekipa, ki je zasnovala aplikacijo, bi rada rešila konkreten primer zavržene hrane v Sloveniji in tako vplivala ne le na poslovne subjekte, ampak tudi na gospodinjstva.

Drugo mesto je osvojilo podjetje Inclusio iz Srbije, ki je razvilo aplikacijo za pomoč ljudem s posebnimi potrebami. Tretje mesto pa je pripadlo črnogorski digitalni agenciji Alicorn z rešitvijo Zuno Games, platformo, ki z močjo iger motivira študente in jih spodbuja k aktivnemu učenju skozi zabavo.

VIR: MM