V agenciji ENKI so v sodelovanju z 18 slovenskimi zavetišči, društvi in zavodi za dobrobit živali decembra zasnovali dobrodelno akcijo »Živali niso darilo«.

V agenciji ENKI so v sodelovanju z 18 slovenskimi zavetišči, društvi in zavodi za dobrobit živali decembra zasnovali dobrodelno akcijo »Živali niso darilo«.

Kot pravijo, je njen glavni cilj ozavestiti miselnost, da hišni ljubljenčki niso primerno darilo v času praznikov, zlasti v obliki nepričakovanih presenečenj. »Na družbenih omrežjih v tem času krožijo kreativne objave, ki s pomočjo zvestih ljubiteljev živali pomagajo ozaveščati o praznični problematiki, s katerimi imajo izkušnje mnoga zavetišča živali. Povpraševanje po posvojitvi živali namreč decembra naraste, največkrat z namenom obdarovanja, kar pa se pogosto izkaže za nepremišljeno odločitev. Neodgovorni novi lastniki se svojega darila pogosto naveličajo in ga bodisi vrnejo v zavetišče, nekateri pa celo zavržejo na cesto ali smetišče,« pravijo v agenciji ENKI.

Poleg objav s kreativno grafično zasnovo in besednimi igrami na družbenih omrežjih so zasnovali še pristajalno stran z AI-generatorjem idej za darila, ki ga poganja ChatGPT. Generator služi kot pomočnik vsem, ki se pred prazniki mučijo z idejami za obdarovanje svojih najbližjih, hkrati pa generira alternativne ideje za vse tiste, ki so morda razmišljali o darovanju živali. Preizkusite ga lahko na povezavi.

Sodelujoči: Tjaša Lenardič (strateginja), Neža Brezovnik (vodja projekta), Eva Novak (kreativna vodja in tekstopiska), Blaž Jakelj (oblikovalec), Sebastian Gradišar, Matej Tratnik in Vlado Stračkovski (spletna izvedba).

VIR: MM