V prostorih RIT Croatia (Rochester Institute of Technology) se je začel program četrte generacije udeležencev Youth Business Camp Adria Zagreb, ki poteka v okviru Svetovnega programa podjetništva. Dvanajst udeležencev iz Hrvaške, Turčije, Irske in Ukrajine bo imelo priložnost poslušati 29 predavateljev ter se udeležiti strokovnega izleta, med katerim bodo obiskali Zicer – Zagrebački inovacijski center, pisarno Evropskega parlamenta v Zagrebu, Hrvaški radijski forum in Hrvaško pošto.
V prostorih RIT Croatia (Rochester Institute of Technology) se je začel program četrte generacije udeležencev Youth Business Camp Adria Zagreb, ki poteka v okviru Svetovnega programa podjetništva. Dvanajst udeležencev iz Hrvaške, Turčije, Irske in Ukrajine bo imelo priložnost poslušati 29 predavateljev ter se udeležiti strokovnega izleta, med katerim bodo obiskali Zicer – Zagrebački inovacijski center, pisarno Evropskega parlamenta v Zagrebu, Hrvaški radijski forum in Hrvaško pošto. Na teh obiskih ne bodo le poslušali predavanj, temveč se bodo seznanili tudi s praktičnimi zgodbami omenjenih podjetij.
Kamp je tematsko edinstven na svetu in se razlikuje od podobnih programov zaradi obsega programskih vsebin, ki jih udeleženci poslušajo. Te vključujejo teme, kot so: intelektualna lastnina, upravljanje človeških virov, osnove financ, osnove ekonomije, osnove menedžmenta, blagovne znamke, odnosi z javnostmi, marketing, vodstvo in upravljanje, blockchain in digitalne valute, ustvarjanje spletnih strani in aplikacij, družbena odgovornost in druge. V okviru programskih predavanj Brand Story so predstavljena tudi različna podjetja, med njimi: L'Oreal Adria, PitchSee, Poliklinika Terme Selce, RIT Croatia, WWF Adria, Privredna banka Zagreb in drugi.
"Zahvaljujem se vsem predavateljem in sponzorjem, ki so prepoznali projekt navdiha podjetništva. Ponosen sem, da nam uspeva ohranjati kontinuiteto. S to generacijo smo navdihnili 51 mladostnikov, od katerih bodo nekateri, verjamemo, postali tudi poslovni voditelji," je povedal Danijel Koletić, direktor Youth Business Camp Adria Zagreb. Udeleženci se skozi timsko delo pripravljajo na projektno nalogo, ki jo predstavijo zadnji dan kampa, 12. julija, pripravljajo pa jih mentorji, bivši udeleženci kampa Dora Planinc in Vitomir Pavičić.
VIR: Youth Business Camp Adria Zagreb
Kamp je tematsko edinstven na svetu in se razlikuje od podobnih programov zaradi obsega programskih vsebin, ki jih udeleženci poslušajo. Te vključujejo teme, kot so: intelektualna lastnina, upravljanje človeških virov, osnove financ, osnove ekonomije, osnove menedžmenta, blagovne znamke, odnosi z javnostmi, marketing, vodstvo in upravljanje, blockchain in digitalne valute, ustvarjanje spletnih strani in aplikacij, družbena odgovornost in druge. V okviru programskih predavanj Brand Story so predstavljena tudi različna podjetja, med njimi: L'Oreal Adria, PitchSee, Poliklinika Terme Selce, RIT Croatia, WWF Adria, Privredna banka Zagreb in drugi.
"Zahvaljujem se vsem predavateljem in sponzorjem, ki so prepoznali projekt navdiha podjetništva. Ponosen sem, da nam uspeva ohranjati kontinuiteto. S to generacijo smo navdihnili 51 mladostnikov, od katerih bodo nekateri, verjamemo, postali tudi poslovni voditelji," je povedal Danijel Koletić, direktor Youth Business Camp Adria Zagreb. Udeleženci se skozi timsko delo pripravljajo na projektno nalogo, ki jo predstavijo zadnji dan kampa, 12. julija, pripravljajo pa jih mentorji, bivši udeleženci kampa Dora Planinc in Vitomir Pavičić.
VIR: Youth Business Camp Adria Zagreb