Gasilci so vedno tukaj za nas, Spar Slovenija pa se je ravno zato odločil, da leto zaključi z zahvalo pogumnim gasilkam in gasilcem, ki so že večkrat dokazali, da so nepogrešljiv del naše družbe.

Gasilci so vedno tukaj za nas, Spar Slovenija pa se je ravno zato odločil, da leto zaključi z zahvalo pogumnim gasilkam in gasilcem, ki so že večkrat dokazali, da so nepogrešljiv del naše družbe.

Kratek opis akcije:
Donacijo Gasilski zvezi Slovenije so v Sparu pospremili s komunikacijsko akcijo, ki se je začela s pozornost vzbujajočim televizijskim oglasom, s katerim so napovedali, da v Spar prihajajo dobri možje. A v Sparovi interpretaciji, ki so jo gledalci videli v naslednjem oglasu, je postalo jasno, da to niso (le) Miklavž, Božiček in Dedek Mraz, temveč  prostovoljni gasilci. Ti so naziv več kot upravičili s številnimi intervencijami, predvsem pa med katastrofalnimi poplavami, ki so zaznamovale leto 2023 v Sloveniji.

Zanje je Spar pripravil posebno serijo orehovih rogljičkov, ki so jo poimenovali »Dobri piškoti za dobre ljudi«. Izkupiček od prodaje bo Spar namenili Gasilski zvezi za promocijo gasilstva med mladimi, embalažo piškotov pa so zasnovali tako, da lahko otroci iz nje sestavijo papirnat gasilski kamionček. Svojo podporo gasilkam in gasilcem so Sparovi kupci lahko izrazili tudi z vpisovanjem svojih dobrih misli in zahval na posebej zasnovani spletni strani.

V tretji, najbolj praznični fazi kampanje so v Sparu predstavili toplo družinsko zgodbo, v kateri skozi otroške oči spoznamo, da so vsi dobri možje – tradicionalni in Sparovi – povezani v ustvarjanju mirnega in čarobnega prazničnega vzdušja.

Vse tri komunikacijske faze so bile podprte z oglaševanjem na zunanjih površinah, v tiskanih medijih, na radiu ter v spletnih kanalih, s poudarkom na aktivaciji znotraj družbenih omrežij.

Elementi akcije:
televizijski oglas, zunanje oglaševanje, tiskani oglasi, oprema prodajnega mesta, radio, družbena omrežja, spletno oglaševanje

Predstavniki naročnika:
Lidija Rakuša, Nina Šumi, Manca Prešeren in Aleš Popič

Skrbnica naročnika:
Mija Gačnik Krpič

Direktorica projekta v agenciji:
Urška Nučič

Strateg:
Peter Dobovičnik

Digitalna strateginja
: Ana Ribar

Kreativni direktor:
Boštjan Napotnik

Tekstopisca:
Boštjan Napotnik in Tina Križaj

Umetniški direktor:
Robert Križmančič

Priprava vsebin za digital:
Tina Križaj, Neja Pevec in Nina Bertoncelj

Oblikovanje vsebin za digital:
Pia Zavodnik in Mija Zorec

Oblikovalci:
Iztok Perko, Janez Vizjak in Pia Zavodnik

Fotograf:
Peter Giodani

Produkcijska hiša:
Super 16

Režiser:
Jure Matjažič

VIR: MM