Iz medijske družbe CME so sporočili, da so na svojih trgih presegli več kot milijon plačljivih naročnikov VOYO.
Iz medijske družbe CME so sporočili, da so na svojih trgih presegli več kot milijon plačljivih naročnikov VOYO.
Mejnik so dosegli tri leta po prevzemu CME s strani skupine PPF – jeseni 2020 je imel VOYO v celotni regiji namreč »le« 135.000 naročnikov. Kot sporočajo, je skupina PPF »z nenehno podporo digitalni preobrazbi CME spodbujala njeno strategijo ustvarjanja vodilnih, visokokakovostnih lokalnih in originalnih vsebin VOYO«, kar se je očitno izkazalo za uspešno, saj so od takrat dosegli skoraj sedemkratno povečanje. Največjo rast števila naročnikov do dosegli na Češkem, Slovaškem in v Sloveniji, VOYO pa je postal vodilni lokalni ponudnik pretočnih vsebin na večini trgov skupine CME.
»Od januarja 2021, ko smo sprejeli novo strategijo, je v celotni skupini CME izšlo 37 originalov VOYO, uporabnikom pa so na voljo še številne lokalne programske vsebine, ki so na voljo tudi gledalcem linearne televizije. V letošnjem letu se bo tej ponudbi znotraj regije pridružilo še sedem novih lokalnih originalov VOYO,« napovedujejo in dodajo, da lahko novosti pričakujejo tudi slovenski uporabniki in uporabnice.
»Vzpon videovsebin na zahtevo, SVOD, je preoblikoval medijsko industrijo, potrošniki si želijo novih vsebin in jih radi spremljajo, zato pričakujemo, da se bo ta trend nadaljeval na vseh naših trgih. Uspelo nam je združiti vsebino, tehnologijo in distribucijo, s čimer smo presegli začetne cilje. Iskreno verjamem, da sta bila naša strategija in razumevanje želja naših gledalcev ključna pri našem dosedanjem uspehu,« je povedal Dušan Švalek, namestnik generalnega direktorja CME.
VOYO PRI NAS
Na Pro Plusu smo se pozanimali, kakšne so navade slovenskih gledalcev na VOYO. Poslali so nam nekaj zgovornih številk: »VOYO je tudi v Sloveniji vodilni ponudnik pretočnih vsebin, število naročnikov pa se še povečuje. Izjemno pozitivno je, da se uporabniki z veseljem vedno znova vračajo. Dnevno VOYO obišče 50 odstotkov uporabnikov, tedensko pa kar 90 odstotkov. To pomeni, da so programske vsebine zanimive, aktualne in uporabnike prepričajo,« pravijo.
VOYO sicer ponuja več kot 15.000 ur televizijskih vsebin v slovenskem jeziku oz. s slovenskimi podnapisi ter podpira ustvarjalni naboj v lokalnem prostoru, saj daje slovenskim, izvirnim produkcijam platformo, za katero lahko ustvarjajo. »In prav slovenske produkcije so tiste, ki jih imajo uporabniki najraje. Serija Ja, Chef! beleži že več kot 30 milijonov ogledov, z novo sezono pa bo ta številka verjetno še precej višja. Velika prednost VOYO so seveda tudi ogledi vsebin z zamikom ter spremljanje en dan prej,« so še povedali.
VIR - MM Marketing Magazin