V agenciji prvi.prvi. so za Vinakoper predstavili prvi »uradni navijaški špricer« za EURO 2024.

V agenciji prvi.prvi. so za Vinakoper predstavili prvi »uradni navijaški špricer« za EURO 2024.

Kratek opis akcije: Vinakoper, ki že vrsto let podpira slovensko nogometno reprezantanco, je v sodelovanju z Mercatorjem in Nogometno zvezo Slovenije razvil prvi uradni navijaški špricer. V duhu navijaštva so v agenciji prvi.prvi. razvili ime Goool Spritz in zasnovali lansirno kampanjo s preprostim in jasnim sporočilom, ki ne potrebuje nadaljnje razlage in ga razume sleherni profi ali hobi navijač: »Gremo na zmago! Gremo na Goool Spritz!«

Glavni dolgoročni cilj naročnika je postavitev kakovostnega istrskega špricerja ob bok velikemu kralju navijaških pijač – pivu. In to ne le v obliki pločevinke za eno osebo, temveč v obliki buteljke, ki si jo lahko deli vsa družba in skupaj nazdravlja na nove zmage.

Elementi akcije:
tiskani mediji, pristajalna stran, družbena omrežja, spletno oglaševanje, gradivo za opremo prodajnih mest, nagradna igra

Predstavnice naročnika:
Sara Pfeifer Milčinović, Tina Pavščič in Marija Kerkez

Direkorica projekta v agenciji:
Meta Pavlin Avdić

Vodja projekta v agenciji:
Matevž Goličič

Kreativni direktor:
Matija Ošlak

Umetniška direktorica:
Sanja Radaković

Medijska agencija:
OMG

Čas trajanja akcije:
junij in julij 2024

VIR: MM