Blagovna znamka piva Corona je prebivalcem Lime z videoposnetkom naznanila, da so v njihovem mestu med dva nebotičnika namestili velikansko visečo mrežo.

Blagovna znamka piva Corona je prebivalcem Lime z videoposnetkom naznanila, da so v njihovem mestu med dva nebotičnika namestili velikansko visečo mrežo. To pa ni bila resnična, temveč računalniško ustvarjena vsebina.

Posnetek je zelo hitro postal viralen in so ga delili uporabniki družbenih omrežij po vsem svetu, ki so bili dejansko prepričani, da je resničen. Zasnovali so ga v agenciji Publicis Peru, kjer so povedali, da je bil velik izziv najti popolno lokacijo in zagotoviti, da je posnetek videti popolnoma realističen. »Izvedli smo obsežno tehnično in umetniško testiranje, naš glavni cilj pa je bil doseči želeni hiperrealizem,« je povedal Beto Noriega, glavni kreativni direktor v agenciji. Dodal je, da gre za nov trend v oglaševanju, ki ga opisuje kot »mehko« različico gverilskega oglaševanja, našli pa so se tudi kritiki, ki pravijo, da gre preprosto za lažno oz. ponarejeno (ang. fake) oglaševanje.

https://youtu.be/52hKjcrPr9A

/

Spomnimo, da smo že v letu 2023 videli nekaj podobnih primerov »lažnih« oglaševalskih akcij, na primer za blagovno znamko Maybelline v Londonu ter za torbice Jacquemus in Netflixovo serijo Griselda v Parizu.

https://youtu.be/NvYJWeg-cic
https://youtu.be/mnDNAv9HBSM


/


https://youtu.be/_a6RM1ft2dQ
/


VIR - MM Marketing Magazin