fotografska razstavaFRAGMENTI LJUBEZNI,FRAGMENTI V ČASU1. februar-21. marec 2024 Gallusovo nabrežje, Ljubljana
Slovenski gledališki inštitut – Gledališki muzej je danes, v četrtek, 1. februarja 2024, odprl razstavo Fragmenti ljubezni, fragmenti v času, ki je nastala v sodelovanju s Turizmom Ljubljana – kot del festivala LUV fest – in v sodelovanju s Prešernovim gledališčem Kranj, kjer bo spremljala letošnjo izdajo Tedna slovenske drame. V Ljubljani si je razstavo mogoče ogledati na Gallusovem nabrežju do 21. marca, v Kranju pa bo razstava na ogled od odprtja Tedna slovenske drame na svetovni dan gledališča, 27. marca 2024.
Osrednji kriterij izbora je bil uprizoritveno soočenje z besedili slovenskih dramskih avtorjev v slovenskih gledaliških institucijah, pri odbiranju motivov čustvene naklonjenosti pa sta bila avtorja Ana Perne in Primož Jesenko pozorna tudi na razmerja, kjer se predanost Drugemu že bliža svojemu nasprotju, kot tudi tista, ki presegajo heteronormativno razumevanje. Potrdilo se je, da prepričljiva stalnica repertoarjev slovenskih gledališč ostajajo dela Ivana Cankarja, ob vnovičnih uprizoritvenih branjih besedil starejšega datuma nastanka pa prav festivalski profil Tedna slovenske drame odpira prostor naslednicam in naslednikom slovenskih dramskih klasikov. Razstava, ki vsebinsko temelji na subtilnosti slovenskih avtorjev gledališke fotografije, vključuje tudi fotografije iz uprizoritev nekaterih nagrajenih besedil.Najstarejša prikazana fotografija je iz leta 1938, najnovejša iz leta 2023. Skoraj stoletni razpon pokaže, da se variacije ljubezni v gledališču kot odrazu družbe nezadržno širijo in plastijo.
Lepo vabljeni k ogledu!
VIR: Slogi
Osrednji kriterij izbora je bil uprizoritveno soočenje z besedili slovenskih dramskih avtorjev v slovenskih gledaliških institucijah, pri odbiranju motivov čustvene naklonjenosti pa sta bila avtorja Ana Perne in Primož Jesenko pozorna tudi na razmerja, kjer se predanost Drugemu že bliža svojemu nasprotju, kot tudi tista, ki presegajo heteronormativno razumevanje. Potrdilo se je, da prepričljiva stalnica repertoarjev slovenskih gledališč ostajajo dela Ivana Cankarja, ob vnovičnih uprizoritvenih branjih besedil starejšega datuma nastanka pa prav festivalski profil Tedna slovenske drame odpira prostor naslednicam in naslednikom slovenskih dramskih klasikov. Razstava, ki vsebinsko temelji na subtilnosti slovenskih avtorjev gledališke fotografije, vključuje tudi fotografije iz uprizoritev nekaterih nagrajenih besedil.Najstarejša prikazana fotografija je iz leta 1938, najnovejša iz leta 2023. Skoraj stoletni razpon pokaže, da se variacije ljubezni v gledališču kot odrazu družbe nezadržno širijo in plastijo.
Lepo vabljeni k ogledu!
VIR: Slogi