Na njem so oglaševali zvočnike in slušalke blagovne znamke JBL, ki so v tem času v akciji.

Na njem so oglaševali zvočnike in slušalke blagovne znamke JBL, ki so v tem času v akciji. »Hologram je tridimenzionalna slika, ustvarjena s posebno fotografsko tehniko. Zdi se, kot da slika 'plava' v prostoru in jo je mogoče videti iz različnih kotov, kot če bi predmet dejansko bil prisoten. Hologram ob stojalu s ponudbo Točk zvestobe projicira tridimenzionalno sliko izdelka JBL, kar omogoča kupcem, da si izdelek lažje predstavljajo, samo oglaševanje izdelka pa je bolj opazno, saj s premikanjem vzbudi večjo pozornost,« pravijo v podjetju Spar Slovenija.

Dodajajo, da so s postavitvijo prvega holograma v svojo trgovino preizkusili nov način oglaševanja, ki je zaenkrat edinstven in v preizkusni fazi. »S to inovativno novostjo dokazujemo, da smo sodoben trgovec, ki ne le sledi, temveč tudi ustvarja najnovejše tehnološke trende, hkrati pa se zavezujemo, da bomo še naprej stremeli k uvajanju naprednih rešitev na vseh področjih svojega poslovanja,« še dodajajo.

VIR: MM