Zagotavljanje odlične uporabniške izkušnje strank in zadovoljstvo zaposlenih sta ključna elementa za večino podjetij. Nedavna konferenca Mystery Shopping dan je ponudila vpogled v strategije in implementacijo teh načel, prilagojenih različnim dejavnostim ter poslovnim okoljem. Med primeri dobrih praks je bil predstavljen tudi Petrol.

Zagotavljanje odlične uporabniške izkušnje strank in zadovoljstvo zaposlenih sta ključna elementa za večino podjetij. Nedavna konferenca Mystery Shopping dan je ponudila vpogled v strategije in implementacijo teh načel, prilagojenih različnim dejavnostim ter poslovnim okoljem. Med primeri dobrih praks je bil predstavljen tudi Petrol. 

»V Petrolu smo zavezani k zagotavljanju odlične uporabniške izkušnje, ki pa se začne pri naših zaposlenih. Verjamemo v skrb za naše zaposlene, saj le tako lahko učinkovito poskrbimo za naše stranke,« je uvodoma izjavil Jože Smolič, član uprave Petrola.

»Našim zaposlenim nudimo širok nabor orodij za usposabljanje, razvoj in nagrajevanje. To med drugim vključuje interna izobraževanja, neformalna druženja, e-izobraževanja in razvoj digitalnih orodij, ki olajšujejo delovne procese, prav tako lahko krepijo svoje prodajne veščine preko internega trenerstva,« poudarja Boris Jelčič, izvršni direktor področja Prodaja končnim kupcem v Petrolu.

»Hkrati pa si ves čas prizadevamo ponuditi nove priložnosti za osebni in karierni razvoj. Med motivacijskimi dejavniki je tudi tekmovanje za naj prodajalca in naj prodajno mesto,« dodaja Dejan Bučić, vodja organizacije poslovanja in storitev na prodajnih mestih v Petrolu. »Ob tej priložnosti bi se rad zahvalil več kot 4000 zaposlenim v maloprodaji, ki se vsakodnevno, na skoraj 500 prodajnih mestih, trudijo za zadovoljstvo naših strank, kar potrjujejo tudi rezultati raziskav o uporabniški izkušnji,« je za konec zaključil član uprave.

VIR: Petrol