Podatki kažejo, da slovenski uporabniki izjemno dobro sprejemajo tehnološke novosti, saj je v dobrih štirih letih že več kot 120.000 naročnikov Telekoma Slovenije pričelo TV-vsebine iskati z glasom, torej na način, da enostavno povedo, kaj bi radi gledali
Ljubljana, 30. januarja - Podatki kažejo, da slovenski uporabniki izjemno dobro sprejemajo tehnološke novosti, saj je v dobrih štirih letih že več kot 120.000 naročnikov Telekoma Slovenije pričelo TV-vsebine iskati z glasom, torej na način, da enostavno povedo, kaj bi radi gledali - naslov filma ali serije, ime igralca, TV-program, športni dogodek in podobno. Iskanje TV-vsebin z glasom in to v slovenskem jeziku je Telekom Slovenije s TV-platformo NEO omogočil konec leta 2018, rešitev pa je rezultat razvoja strokovnjakov Telekoma Slovenije. Zato se platforma tudi sproti in hitro prilagaja navadam slovenskih TV-gledalcev.
"Televizija kot medij je z vidika spremljanja vsebin doživela in še doživlja tektonske premike. Uporabniki imajo popoln nadzor nad ogledom vsebin: želijo si več in bolj personalizirane vsebine, več povezljivosti, več zabave ter predvsem, da lahko vsebino spremljajo takrat, ko to sami želijo. Naše glavno vodilo pri tem je, da jim do vsebin omogočimo čimbolj enostaven dostop. Platforma NEO je z glasovnim upravljanjem v slovenske domove prinesla popolnoma novo izkušnjo, saj ni več klasičnega daljinca. Naročniki TV-vsebine zelo preprosto iščejo tako, da izgovorijo ime programa oz. vsebine iščejo po naslovu filma oz. serije ali po imenu igralca ali imenu oddaje ali po športu ali po žanru in podobno. Pri tem NEO uporablja tudi umetno inteligenco, s katero platformo nenehno optimiziramo," pravi Simon Slonjšak, direktor razvoja produktov in storitev v Telekomu Slovenije.
Iskanje vsebin z glasom je tako že nekaj povsem običajnega in sodi med najbolj priljubljene funkcionalnosti. Najpogosteje uporabniki izgovorijo ime TV-programa, ki ga želijo gledati, v lanskem letu je bilo izgovorjenih kar 93 milijonov tovrstnih govornih ukazov. Sicer pa NEO išče vsebine po TV-programih, videotekah in Youtubu in pri tem razume slovensko. Med filmi je bil v lanskem letu z govornim ukazom najpogosteje iskan film Sam doma.
Vedno več uporabnikov TV-vsebine spremlja s pomočjo ogleda nazaj, in sicer kar 95 %.
Platforma NEO ima še številne prednosti, kot so boljša slika ločljivosti do 4K, več TV-programov in več kot 10.000 vsebin na zahtevo, ki so na voljo v številnih videotekah DKino, HBO Max, HBO on Demand, Epic Drama, Pickbox, Voyo, Šah z Lauro Unuk, Da Vinci Kids, Minimax+, Curiosity Stream, Kultura, Kitchen TV, Dajmedol in Dajmedol+.
Do konca novembra letos bodo v Telekomu Slovenije brezplačno zamenjali tudi vse preostale TV-komunikatorje, tako da bodo vsi naročniki televizije prešli na platformo NEO.
NEO je tudi igralna konzola z več kot 150 igrami, saj platforma omogoča igranje iger v oblaku, kar je trenutno eden izmed najbolj vročih trendov v svetu. NEO Igre so na voljo prek optične povezave, pa tudi prek mobitela. Najbolj igrane NEO Igre leta 2022 so bile Pure Farming 2018, ATV Drift & Tricks ter Sniper Ghost Warrior 2. Najbolj priljubljeni tipi iger so dirkalne, športne ter akcijske igre, prvim trem pa sledijo pustolovščine.
Vsi paketi NEO so na voljo po enotni akcijski ceni 28 evrov. Novim in obstoječim naročnikom je po polovični ceni za dve leti na voljo tudi katerakoli izmed desetih programskih opcij in shema Mega HD. NEO igre pa so ob vezavi za dve leti brezplačne 6 mesecev.
VIR: Telekom Slovenije
VIR: Telekom Slovenije