Pod Tuševo najnovejšo oglaševalsko akcijo »Zato grem v Tuš« se je podpisala agencija Bruketa&Žinić&Grey. Zanimalo nas je, zakaj se je slovenski trgovec povezal s hrvaško agencijo.

Kot pravijo, se je ideja o konceptu porodila znotraj interne ekipe na Tušu, nato pa so začeli iskati nekoga, ki bi jo nadgradil. »Za televizijo smo si zamislili sproščene spote s kančkom humorja. Predstavniki agencije Bruketa&Žinić&Grey so nas že na prvem srečanju prepričali, da so prava izbira za to, kar želimo doseči z našo oglaševalsko akcijo,« so povedali za MM. Dodajajo, da v agenciji dobro poznajo tudi naš trg, saj imajo tudi druge naročnike v Sloveniji.

»Z njimi smo se dogovorili za sodelovanje pri tej oglaševalski akciji, sicer pa še vedno sodelujemo tudi z drugimi agencijami in takšen projektni način dela nam za zdaj ustreza,« smo izvedeli.

VIR: MM