Zavarovalnica Triglav predstavlja novo dodatno zavarovanje za delovno nezmožnost, s tem pa tudi komunikacijsko akcijo, ki so jo zasnovali skupaj z agencijo Futura DDB.

Zavarovalnica Triglav predstavlja novo dodatno zavarovanje za delovno nezmožnost, s tem pa tudi komunikacijsko akcijo, ki so jo zasnovali skupaj z agencijo Futura DDB.

Kratek opis akcije:
»Ljudje pogosto menimo, da imamo življenje v svojih rokah: zaposleni, uspešni, z družino ali ne, osredotočeni na kariero ali potovanja … Toda prihodnost ni premočrtna in življenje je nepredvidljivo. Nikoli ne vemo, kaj nas lahko preseneti, kaj lahko zamaje naša življenja. To so lahko tudi poškodbe ali bolezni, ki lahko popolnoma spremenijo tok naših življenj. Včasih celo do te mere, da dela začasno ali trajno ne moremo več opravljati,« pravijo snovalci akcije. Ta razmislek so povezali z osebno zgodbo in lastno izkušnjo delovne nezmožnosti Žana Koširja in ustvarili zgodbo, ki jo predstavljajo v Triglavovi kampanji. 


Dodatno zavarovanje za delovno nezmožnost




Elementi akcije:
televizijski oglas, zunanje in radijsko oglaševanje, tiskani mediji, oglaševanje na družbenih omrežjih in spletu

Predstavniki naročnika:
Julija Čeru, Tjaša Kolenc Filipćič, Sara Rogel in Jaka Jauh

Kreativna direktorja:
Jože Gerečnik in Zoran Gabrijan

Tekstopiska:
Tina Križaj

Umetniška direktorica:
Patricija Perše

Strateški načrtovalec:
Goran Lang

Direktorica projekta:
Alenka Pulec Jurjevčič 

Fotograf:
Peter Giodani

Režiser:
Gregor Vesel

Produkcijska hiša:
Kinomotel

VIR: Marketing Magazin