Festival Ljubljana tudi po uradnem zaključku letošnjega jubilejnega in v vseh pogledih presežnega 70. Ljubljana Festivala, ne miruje!



Do 26. septembra je v Peklenskem dvorišču na ogled predstava Penelopiada avtorice Margaret Atwood v režiji Livije Pandur. Homerjeva Penelopa, ki se kot motiv zveste in potrpežljive žene že stoletja vsiljuje kot poučen primer podrejanja žensk, dobi pri Margaret Atwood ingeniozen obrat, saj se na Penelopino izpoved odzivajo obešene služkinje in postavljajo dve ključni vprašanji: zakaj jih je Odisej tako kruto umoril in kakšno vlogo je pri tem igrala Penelopa.

V nedeljo, 18. septembra, ponovno prihajajo na letni oder prenovljenih Križank Alenka Godec, Simona Vodopivec Franko in Damjana Golavšek, neuničljive Dinamitke iz muzikala Mamma Mia!. Po petih sezonah nastopanja v najuspešnejšem slovenskem muzikalu vseh časov so se dokazale tudi v novem, drugačnem in prav tako spektakularnem koncertu. Tokrat se nam predstavljajo v še svetlejšem soju žarometov, ki neizogibno ponuja to, kar jih je še posebej zaznamovalo in odlikovalo na odru muzikala: prijateljstvo, igriva radost in nezaustavljiva življenjska energija.

21. septembra pa boste lahko ob 20. uri v poletnem gledališču Križanke spremljali predstavo Vsi ptice v režiji Ivice Buljana. Dramski tekst Wajdija Mouwada je pred dvema letoma postal mednarodna senzacija, dobro sprejeta tako med stroko kot gledalci. Uprizarjala so ga številna gledališča po vsem svetu. Kanadski avtor libanonskega rodu, ki živi v Franciji, v družinski sagi o judovski družini z mednarodnimi koreninami izpostavlja Drugega kot absolutno idejo.
Od 6. do 22. septembra, bo v Križevniški cerkvi v Ljubljani na ogled razstava Hommage á Tone Demšar: 25 let kasneje, ki jo je oblikovala kustosinja Nelida Nemec. Razstava, ki smo jo pripravili v okviru Festivala Ljubljana in je postavljena v baročni ambient Križevniške cerkve, ne more prezentirati njegovega dela v širokem izboru, saj nam sam prostor tega ne dopušča, vendar smo s pomočjo in razumevanjem družine Demšar, ki hrani njegovo dediščino, vendarle izbrali nekatera izjemna dela, ki izražajo vse ključne značilnosti in nakazujejo razvoj njegove kiparske govorice in zgovorno zaokrožijo njegovo ustvarjalno obdobje od leta 1978 do 1991: »Zloženka« (1978), »Palete« (1979), »Plod in sad« (1982), »Walkman« (1983), »Avtoportret« (1984), »Embalaža z vrvjo«(1984), »Antimuza« (1985), »Mir« (1985), »Okno« (1988) in »Kapitel« (1991).

Celoten program jubilejnega, 70. Ljubljana Festivala si lahko ogledate na spletni strani Festivala LjubljanaVeč o Ljubljana Festivalu

PR: MOL