Rdeči križ Slovenije in podjetje Spar Slovenija organizirata akcijo zbiranja izdelkov za dnevno rabo, ki jih bosta razdelila med prizadete ob poplavah.
Rdeči križ Slovenije in podjetje Spar Slovenija organizirata akcijo zbiranja izdelkov za dnevno rabo, ki jih bosta razdelila med prizadete ob poplavah. Hrano z daljšim rokom uporabe in higienske pripomočke lahko kupci od 10. avgusta dalje darujejo v označene zbirne vozičke v trgovinah SPAR in INTERSPAR po Sloveniji, nato pa jih bodo prostovoljci Rdečega križa Slovenije razdelili vsem, ki so potrebni pomoči. Spar Slovenija je Rdečemu križu, več gasilskim društvom in občini Dravograd tudi že doniral pakete hrane in prigrizkov za ljudi, potrebne pomoči, in prostovoljce, ki pomagajo na terenu.
Do konca avgusta bodo tudi v vseh trgovinah HOFER po Sloveniji zbirali izdelke za ljudi, ki so jim poplave poškodovale in uničile domove. Izdelke, ki jih zdaj najbolj potrebujejo, jim bodo razdelili prostovoljci Slovenske karitas. »Ob katastrofalnih poplavah smo pri HOFERju do zdaj finančno podprli organizacije, ki pomagajo ljudem, prizadetim v poplavah, in sicer Karitas, Rdeči križ Slovenije in Lions klub Celje Keleia. Prav tako smo svojim več kot 2.100 sodelavcem omogočili, da en dan prostovoljno pomagajo svojim družinam in sodelavcem, ki potrebujejo pomoč zaradi posledic poplav, in za ta dan prejmejo polno plačilo,« so zapisali v sporočilu za javnost.
Do konca avgusta bodo tudi v vseh trgovinah HOFER po Sloveniji zbirali izdelke za ljudi, ki so jim poplave poškodovale in uničile domove. Izdelke, ki jih zdaj najbolj potrebujejo, jim bodo razdelili prostovoljci Slovenske karitas. »Ob katastrofalnih poplavah smo pri HOFERju do zdaj finančno podprli organizacije, ki pomagajo ljudem, prizadetim v poplavah, in sicer Karitas, Rdeči križ Slovenije in Lions klub Celje Keleia. Prav tako smo svojim več kot 2.100 sodelavcem omogočili, da en dan prostovoljno pomagajo svojim družinam in sodelavcem, ki potrebujejo pomoč zaradi posledic poplav, in za ta dan prejmejo polno plačilo,« so zapisali v sporočilu za javnost.
VIR: MM MARKETING MAGAZIN