V petek, 7. aprila 2023 je vodstvo Toyote predstavilo novo strategijo svoje prihodnosti. Kljub spremembi na vrhu, glavni cilj ostaja enak – ničene emisije do leta 2050.

  • V petek, 7. aprila, je v Tokiu potekala tiskovna konferenca, na kateri je Toyota Motor Corporation (TMC)  predstavila svojo novo strategijo.
  • Razširitev linije električnih vozil in posebna enota za električna vozila.
  • Od proizvajalca avtomobilov do ponudnika mobilnosti.

V petek, 7. aprila 2023 je vodstvo Toyote predstavilo novo strategijo svoje prihodnosti. 
Kljub spremembi na vrhu, glavni cilj ostaja enak – ničene emisije do leta 2050.

Pri znamki Toyota ostajajo predani različnim pogonskim sklopom. Še naprej bodo prilagajali elektrifikacijo strankam. Velika sprememba pa se obeta pri električnih vozilih. 

Hiroki Nakajima, izvršni podpredsednik: >> Našo trenutno zasedbo bomo do leta 2026 povečali z desetimi novimi modeli, kar bo znašalo 1.5 milijona enot na leto.<<

Načrtujejo tudi izdajo nove generacije električnih vozil, ki bo povsem drugačna od današnjih električnih vozil. Nova generacija bo namreč imela podvojen doseg, kar bodo dosegli z uporabo bolj učinkovitih baterij, hkrati pa bo ponujala dizajn in vozne zmogljivosti, ki bodo spodbudile srčni utrip.
Ustanovili bodo novo specializirano enoto za električna vozila nove generacije, ki bo poskrbela za razvoj, proizvodnjo in poslovanje. Procesni del proizvodnje bo razpolovljen, kar bo vplivalo tudi na nižje stroške izdelave vozil in posledično nižjo maloprodajno ceno na trgu. 
Koji Sato je izpostavil tudi, da ne bomo več zgolj avtomobilski proizvajalec ampak ponudnik mobilnosti. 

VIR: Toyota Adria