Toyota Motor Europe bo svojo tehnologijo gorivnih celic dobavljala za novi mestni avtobus Mercedes-Benz eCitaro Range Extender, ki ga proizvaja družba Daimler Buses.

·        Toyota bo zagotovila inženirsko zasnovo in integracijo druge generacije svojega modula gorivnih celic v pogonski sklop avtobusa.


·        Modul gorivnih celic znamke Toyota bo imel v kombinaciji z baterijo tudi funkcijo podaljševalnika dosega.



Toyota Motor Europe (TME) je objavila, da bo svoje module gorivnih celic (TFCM) dobavljala tudi za nove mestne avtobuse Mercedes-Benz eCitaro Range Extender, ki jih proizvaja znamka Daimler Buses, ki spada pod okrilje delinške družbe Daimler Truck AG. Avtobusi bodo opremljeni s ploskim modulom druge generacije TFCM2-F-60, ki proizvaja 60 kW moči in ga je mogoče enostavno vgraditi v streho avtobusa, poleg baterije in rezervoarjev za vodik. Avtobusi, opremljeni s temi moduli, bodo imeli v mestnem prometu doseg 400 km v enojni različici, oziroma 350 km v podaljšani pregibni različici. Kombinacija baterije in gorivnih celic služi tudi kot podaljševalnik dosega, kar na izjemno učinkovit način odpravlja potrebo po vmesnem polnjenju na poti.


Inženirji TME bodo sodelovali pri zasnovi in integraciji modulov v avtobuse ter bodo na ta način zagotovili optimalno učinkovitost, moč in življenjsko dobo. Enota, ki je ustvarjena za t.i. težko uporabo, je izjemno učinkovita in porabi sorazmerno nizko količino vodika glede na ustvarjeno količino električne energije. Modul z vgrajenim pretvornikom napetosti deluje v napetostnem območju od 450 do 700 voltov, najbolj učinkovit pa je pri približno 30 kW.


Toyota skladu s svojo vizijo brezogljične družbe spodbuja čim širšo uporabo svoje tehnologije vodikovih gorivnih celic, ki je uporabna pri osebnih avtomobilih, težkih tovornih vozilih, majhnih dostavnih tovornjakih, plovilih in avtobusih. Za uresničitev tega cilja Toyota vzpostavlja partnerstva z več evropskimi proizvajalci, s katerimi jo druži podobna vizija glede uporabe vodika kot energenta prihodnosti. Združevanje vseh vrst vodikovih tehnologij in infrastrukture bo podprlo razvoj ekosistemov, ki bodo povečali in razširili uporabo vodika. 


"Ponosni smo na sodelovanje z Daimler Buses, hkrati pa nas izjemno veseli, da se naše prodajne dejavnosti vodikovih pogonskih sklopov v Evropi še naprej širijo. Toyota je zavezana doseganju ogljične nevtralnosti in verjamemo, da je vodik eden ključnih temeljev brezogljične družbe prihodnosti," je povedal Matt Harrison, predsednik in direktor družbe Toyota Motor Europe.

PR: Toyota Adria