Kot smo že poročali, je United Group postal 71-odstotni lastnik slovenske medijske hiše Adria Media, mi pa smo pri direktorju Tomažu Drozgu preverili, kaj sledi spremembi lastništva.

Izpostavil je, da za Adria Medio vstop lastništva United Medie pomeni predvsem vključitev v vodilno medijsko mrežo v regiji, kar pomeni dostop do novih poslovnih mrež, partnerjev, znanja, kupcev in dobaviteljev ter vključenost v širšo regionalno medijsko krajino. »Hkrati s tem vstop United Medie pomeni pomembno finančno zaledje za naložbe v nove produkte in programe, posledično pa nam to omogoča hiter in učinkovit razvoj predvsem na področju digitalnih medijev,« je še povedal za MM.

Na kadrovskem področju trenutno načrtujejo predvsem kadrovske okrepitve, na področju produktov pa za zdaj ne načrtujejo pomembnih sprememb, razen intenzivnega vlaganja v nadaljni razvoj digitalnih platform. »Prejšnji teden smo znotraj platforme www.metropolitan.si zagnali novo videoplatformo metroplay, ki prinaša veliko zelo zanimivih videovsebin, razvoj videa bo v prihodnjem obdobju namreč ena od naših prioritet. TV avtomagazinu se bo namreč pridružilo še več ‘oddaj’ iz različnih področji in z lastno videoprodukcijo,« pravi Tomaž Drozg, ki ostaja 29-odstotni lastnik podjetja, ohranja pa tudi svoj položaj direktorja Adria Medie.

VIR: MM