V podjetju Paloma in agenciji AV studio so se za promocijo novega toaletnega papirja domislili, da bi ga poslali na vesoljske agencije in ga predstavili kot primernega za odpravo na rdeči planet.
V podjetju Paloma in agenciji AV studio so se za promocijo novega toaletnega papirja domislili, da bi ga poslali na vesoljske agencije in ga predstavili kot primernega za odpravo na rdeči planet.
Kaja Kovič
Novinarka Marketing magazina
Izvršni kreativni direktor pri AV studiu Gal Erbežnik je za MM pojasnil: »Pri novem toaletnem papirju, ki so ga izdelali v Palomi, sta nas navdušila njegova kompaktnost in to, da traja dlje. Pomislili smo, da bi bil zato primeren za vesoljska potovanja, saj tja res ne moremo vzeti veliko prtljage, hkrati pa bi bilo nerodno, če bi ga zmanjkalo pred vrnitvijo na Zemljo. Inovativni izdelki so nasploh povezani z vesoljskimi poleti in pogosto se zgodi, da tehnologija, razvita za potrebe astronavtov, pomaga pri običajnem življenju; v našem primeru pa je obratno – v Sladkem Vrhu so naredili nekaj, kar je tako dobro, da bi lahko poletelo v vesolje.«
V Palomi verjamejo, da je to začetek nečesa velikega in sprememba, ki bo poenostavila nakupovanje toaletnega papirja in izboljšala kakovost življenja. Četverček triplastnega papirja s kar 335 lističi Paloma MAX so vesoljske agencije že prejele; in medtem ko v Palomi čakajo, ali ga bodo uporabili, je dr. Stevan Lomić, predsednik uprave in tehnični direktor družbe, izjavil: »Naše inovativno pakiranje omogoča, da štirje kompaktni zavihki Paloma Max vsebujejo toliko trislojnega toaletnega papirja kot deset običajnih rolic. Z 38 metri papirja na eno rolico, kar predstavlja 150 odstotkov običajne dolžine, je ta izdelek tudi ekološki, saj pušča manj ogljičnega odtisa in je pakiran v embalaži, ki vsebuje do 30 odstotkov reciklirane plastike.«
Tako je Paloma najbolj znanim svetovnim vesoljskim agencijam poslala kompakten toaletni papir, ki bi na odpravi proti rdečemu planetu zavzel manj prostora, ter trajal celo pot tja in nazaj:
VIR: MM